Proszę o informacje

1. Data: 2004-07-13 17:20:01

Temat: Proszę o informacje
Od: Lucyna Jędrzejewska <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!Czy ktoś może mi udzielić więcej informacji na temat:biosilk-jedwab
do włosó.Jak go się stosuje, i czy naprawdę jest skuteczny

1. Data: 2004-07-13 17:27:51

Temat: Re: Proszę o informacje
Od: "Nick(i)" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lucyna Jędrzejewska napisał:

> Witam!Czy ktoś może mi udzielić więcej informacji na temat:biosilk-jedwab
> do włosó.Jak go się stosuje, i czy naprawdę jest skuteczny

albo poszukaj w archiwum pru:
http://groups.google.pl/groups?as_q=farouk&ie=UTF-8&
as_ugroup=pl.rec.uroda&lr=&hl=pl,
albo na stronie www.faruk.com, na polskiej stronie tej firmy nie ma zbyt
wiele wyjasnien
pozdr

1. Data: 2004-07-13 17:35:26

Od: "Ania" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
ja używam jadwabiu z Farouka - jest bardzo bardzo wydajny, kosztuje 39 zł.,
kupic go można w salonie fryzjerskim. jestem bardzo zadowolona, używam go po
każdym myciu na wilgotne końcówki.Polecam i pozdrawiam. Ania

1. Data: 2004-07-13 18:02:45

Temat: Re:korekta
Od: "Nick(i)" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

korekta: www.farouk.pl

1. Data: 2004-07-13 20:39:29

Od: "elkn" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a w jakiej sieci fryzjerskiej go kupujesz? i w jakim mieście?

1. Data: 2004-07-14 09:50:02

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lucyna Jędrzejewska wrote:
> Witam!Czy ktoś może mi udzielić więcej informacji na
> temat:biosilk-jedwab do włosó.Jak go się stosuje, i czy naprawdę jest
> skuteczny

Ja stosuję i bardzo go lubię:-) Oczywiście zdaję sobie sprawę że to
kosmetyk działający doraźnie, ale ładnie pachnie, jest bardzo wydajny i
faktycznie, nałożony wygładza włosy (nie pielęgnuje ich na dłuższą
metę). Jak chcesz sprawdzić czy będzie Ci odpowiadał to kup sobie małe
opakowanie - powinno wystarczyć na miesiąc a kosztuje 6 czy 7 zł. Ważne,
przy stosowaniu, aby nie przesadzić z ilością nakładanego kosmetyku - ma
oleistą konsystencję więc jak nałoży się go za dużo to obciąża włosy i
je skleja. Dostępny w sklepach fryzjerskich.
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

Czekoladowe perfumy?? ;))
test
K`inspiracji :-)
Guma do stylizacji włosów (Joanna) - ktos uzywal?
u kosmetyczki czy nie?