Guma do stylizacji włosów (Joanna) - ktos uzywal?

1. Data: 2004-07-13 14:18:51

Temat: Guma do stylizacji włosów (Joanna) - ktos uzywal?
Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

poniewaz troche sie zmeczylam czytajac watek o kosmetyczce i tradziku itd...
to postanowilam zadac inne pytanie:
no wlasnie, czy ktoras/ktorys z was uzywala tej gumy?
http://www.joanna.pl/produkty/styling/guma.asp
nie jest to drogi kosmetyk (co ciekawe, w sklepie widzialam go taniej niz
podaja na stronie ;| )
no ale nawet 6,50 zal na bubel (bo zamiast tego mozna sobie np. dobrego loda
kupic ;))))

pozdrawiam,
Vika

1. Data: 2004-07-13 15:03:12

Temat: Re: Guma do stylizacji włosów (Joanna) - ktos uzywal?
Od: "Fanszetka" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vika" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

>czy ktoras/ktorys z was uzywala tej gumy?
> http://www.joanna.pl/produkty/styling/guma.asp

Kupiłam kiedyś, albo dlatego, że ktoś polecił konkretnie to, albo po
ogólnym poleceniu Joanny. Ale raczej to pierwsze.

Ujmę to tak:

udaje mi się przy użyciu gumy Joanny w miarę _fajnie_ ułożyć włosy
(powiedzmy, że maja już max. 8 cm.) w takie "roztrzepane".
Duuuuuuuuuużo lepiej w moim przypadku działa jednak osis thrill fibre
gum schwarzkopfa. Tzn.: jest dużo bardziej wydajna i mocniej trzyma.
Ma też ładniejsze opakowanie i zapach. To ostatnie jest dla mnie
szczególnie ważne, i jak mam jakieś "ważne" spotkanie, to Joanny
jednak unikam, bo jest zbyt ostra.

Ale aż "bublem", to bym gumy Joanny nie nazwala...

Basia

1. Data: 2004-07-13 15:18:25

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fanszetka" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> Duuuuuuuuuużo lepiej w moim przypadku działa jednak osis thrill fibre
> gum schwarzkopfa.

dzieki za opinie
a gdzie to cudo mozna kupic i ile kosztuje??

V.

1. Data: 2004-07-13 15:22:04

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vika wrote:
> Użytkownik "Fanszetka" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> dzieki za opinie
> a gdzie to cudo mozna kupic i ile kosztuje??

Na Allegro wypatrzylam wlasnie za niecale 29 zl - jesli to to takie w
czerwonym pojemniczku, bo jest jeszcze wosk do wlosow w sztyfcie :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-13 15:46:12

Od: "Kudłacz" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

używam tylko gum ze środkiem plemnikobójczym. bez boje sie bo nie chce
strzelić gola.

łysy

1. Data: 2004-07-13 20:39:33

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
Vika wrote:
> [...]

>Na Allegro wypatrzylam wlasnie za niecale 29 zl - jesli to to takie w
>czerwonym pojemniczku, bo jest jeszcze wosk do wlosow w sztyfcie :-)

hmmm, zakupilam zobacze jak sie sprawdzi - jak bedzie niezle to sie
zastanowie nad wersja bardziej luksusowa (osis)

dzieki za opinie

pozdro,
V.

1. Data: 2004-07-14 14:21:41

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja używałam gumy firmy Goldwell. Mozna ją kupić tylko w sklepach z artykułami
fryzjerskimi i kosztuje ponad 20 zł ale mozna z włosami cuda wyprawiać, no i
przepieknie pachnie..

Mozna równiez zamiast gumy zastosować "pastę modelującą" ultramocną firmy
GARNIER FRUCTIS STYLE 14 zł

u kosmetyczki czy nie?
Mamy nowego sprzedawce podrobek ;-)
puder
Usowanie czewonych naczyniek na twarzy laserem
Fryzjer - Wrocław