Prosze o interpretacje wynikow-morfologia

21. Data: 2008-06-05 21:36:23

Temat: Re: Prosze o interpretacje wynikow-morfologia
Od: "gmjuras" <g...@N...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> komórkowe,
> chociaż ten proces akurat trwa bardzo długo.
>
> Do tego machnij sobie parę ząbków czosnku - i nie jedz nic
> ciężkostrawnego,
> trawienie to najbardziej energochłonny proces w organizmie, ludzie chorzy
> jedzą "na siłę" chociaż nie są głodni i czują że nie powinni, no
> ale "trzeba żeby siła do walki z chorobą była", przez co ich organizm nie
> ma sił wykorzystać rezerw do walki z chorobą, bo musi trawić pokarmy.
>
> I żadnego "gorącego mleczka". Za to herbata z miodem jak najbardziej.

Panie czlowieku!
a ostra bialaczke u dzieci tez bys leczyl witaminami, pomidorami i burakami
?

na jakim etapie walki z wirusem dziala witamina C ? syntezy kolagenu?
wchlaniania zelaza? wymiatania wolnych rodnikow? :))

gdzies sie konczy znachorstwo, homeopatia i zgadywanie... a zaczyna
medycyna!

do Kropelki:
biseptol rzeczywiscie nie byl najlepszym pomyslem: i ze wzgledu na swoje
spektrum i ze wzgledu na wielkosc...
skad tachykardia? > goraczka

co dalej? > zalezy ile i czego wzielas, jak sie aktualnie czujesz, jak
wyglada gardlo etc...
ogolnie > łozko i paracetamol :)

22. Data: 2008-06-05 22:51:28

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gmjuras wrote:

> Panie czlowieku!
> a ostra bialaczke u dzieci tez bys leczyl witaminami, pomidorami i
> burakami ?

jak kiedyś spotkasz dziecko z ostrą białaczką, któremu lekarze
powiedzieli "nic się nie da zrobić", a które ma chociaż miesiąc życia,
przyprowadź do mnie, zobaczysz jak będę leczył. Do tego czasu nie pogadamy
specjalnie.

?óki co "oficjalna medycyna" nie leczy ostrej białaczki u dzieci praktycznie
w ogóle, statystyka "wyleczeń" jest w zasadzie równa statystyce
spontanicznych samowyleczeń bez udziału medycyny, więc wybacz ale
porównanie dość głupawe.

> na jakim etapie walki z wirusem dziala witamina C ? syntezy kolagenu?
> wchlaniania zelaza? wymiatania wolnych rodnikow? :))

chociażby na etapie uszczelniania naczyń krwionośnych co zapobiega
penetracji wirusa, czego uczą zdaje się na pierwszym roku medycyny. Tam tez
uczą, jaką rolę odgrywa witamina C w pracy układu odpornościowego, a
zwłaszcza w mechanizmach zwalczania infekcji wirusowych. Możesz też
poczytać jaką rolę ma w wymiataniu wolnych rodników - ale to już chyba
wiesz. To teraz doczytaj, ile wolnych rodników powstaje w czasie infekcji.
Gdzieś tam zapewne znajdziesz info, jak witamina C działa
wewnątrzkomórkowo.

Oczywiście naturalna, bo syntetyczną z apteki to można szczury truć w
piwnicy.

Do książek, a nie pleść głupoty na newsach.

> gdzies sie konczy znachorstwo, homeopatia i zgadywanie... a zaczyna
> medycyna!

medycyna to takie sprytne ustrojstwo, które próbuje leczyć schorzenia
wirusowe antybiotykami, dzięki czemu ludzie chorują jeszcze mocniej i
wydają na "medycynę" jeszcze więcej kasy.

medycyna to taka sprytna nauka, która od 50 lat nie wynalazła leku na ani
jedną przewlekłą chorobę - zamiast tego wynalazła kilkaset tysięcy leków
objawowych, które tych chorób nie leczą, które trzeba brać (i płacić za
nie) całe życie.

medycyna to takie coś, co niemal kompletnie już olało najbardziej oczywisty
fakt, że ludzie ze zdrowym, odpowiednio odżywionym organizmem chorują
dziesiątki razy rzadziej.

No ale po co zapobiegać chorobom, przecież ludzie zdrowi nie dają zarobić
kasy, no nie?

23. Data: 2008-06-06 06:07:11

Od: v...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Tomku wierze, ze chccesz dobrze, ale zwalanie moich wynikow na plaster
szynki raz na tydzien (generalnie wedliny sa teraz paskudne i nie chce
mi sie wiecej) wydaje mi sie nie do konca celowe. Wit.C pochlaniam w
duzych ilosciach z owocami, zima z 3 grapefruity dziennie, teraz z
kilogram truskawek, wiec tez w takie cudowne ozdrowiencze wlasciwosci
owocow nie wierze. Pewnie, ze antybiotyki wyniszczaja, wyniszcza tez
debilny system spoleczny, w ktorym nie oplaca sie isc na zwolnienie
gdy czlowiek lapie infekcje, w efekcie np u mnie w pracy wiecznie ktos
rzęzi i kaszle i nie ma cudow, by wirusy czy bakterie nie byly obecne
w takim srodowisku. Niedobrze widziane jest branie zwolnien, dlatego
tez chodzi sie z goraczka i zmniejszona efektywnoscia do pracy.
Nic to, laze po doktorkach dalej ;)

24. Data: 2008-06-06 07:42:32

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...pl wrote:

> [...]
> w takim srodowisku. Niedobrze widziane jest branie zwolnien, dlatego
> tez chodzi sie z goraczka i zmniejszona efektywnoscia do pracy.

Nie tyle chodzi o to, że antybiotyki wyniszczają, co o to, że zastosowane
przeciw infekcjom wirusowym (a taką najprawdopodobniej miałaś czy masz),
przynoszą dokładnie odwrotny skutek od oczekiwanego i nasilają chorobę. Do
tego jeśli to bakterie typu chlamydia czy mycoplasma, odpadają wszystkie
antybiotyki działające przeciw ścianie komórkowej bakterii, czyli np
wszystkie penicyliny. Skuteczne byłyby działające wewnątrzkomórkowo,
uszkadzające proces rozmnażania się bakterii, np doksycyklina. A, no i
oczywiście chlamydia czy mycoplasma nie wyjdą na klasycznym posiewie,
trzeba by robić drogi i skomplikowany posiew na zarodkach kurzych.

Poza tym zdecyduj się, czy to jest "plaster szynki raz na tydzień" jak
piszesz teraz, czy "jedzenie odpowiedniej ilości mięska" jak było parę
postów temu. Małe ilości faktycznie niewiele zaszkodzą, ale jeśli mięso
traktuje się jako główne źródło żelaza, można się na tym łatwo przejechać.

Jak masz problemy z niskim żelazem, a nie blokujesz przyswajania nadmiarem
ciężkostrawnego białka (mięso, nabiał, gotowane rośliny wysokobiałkowe),
to - jak pisałem - przyjrzyj się, czy nie pijesz zbyt dużo kawy czy herbaty
(ewentualnie np coli), które też bardzo ładnie blokują przyswajanie tego
pierwiastka. Przy okazji wypłukały by Ci z organizmu magnez i zapewne spory
procent cynku, o zaowocowało by ostrym spadkiem odporności.

I to chyba tyle, co można przez sieć polecić. Resztę powinien ocenić lekarz,
który przypadek widzi na oczy.

ps. też mnie coś złapało 2 dni temu, cała rodzina smarczy i kaszle już chyba
drugi tydzień, ja w końcu zaraziłem się od nich jak polazłem w czasie burzy
pojeździć na rolkach i mi nery solidnie przewiało. Jeden dzień lekko mnie
gardło pobolało i po zakażeniu. I tak ze wszystkimi chorobami u mnie. Warto
zadbać o naturalną odporność :D

25. Data: 2008-06-06 07:50:03

Od: "kropElka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gmjuras" <g...@N...pam.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:g29m8f$c28$1@news2.task.gda.pl...
> [...]
> spektrum i ze wzgledu na wielkosc...
> skad tachykardia? > goraczka
>
> co dalej? > zalezy ile i czego wzielas, jak sie aktualnie czujesz, jak
Samopoczucie kiepskie, szybko się męczę .Skad się wzieła tachykardia 130?
zielonego pojęcia nie mam, w zyciu nie spotkało mnie nic takiego( a serce z
badań ok) trwało to dobrych kilka godzin więc jakś przyczyna jest tylko jej
nie znam- goraczka stale 37,5 ale na tachykardie to chyba za mało. Wczoraj
wykryłam powiekszone węzły w dole pachowym. Gardło- czuję ze coś spływa
czyli zatoki jeszcze ale nie jest to stan ostry. po prawej stronie wezeł pod
zuchwą solidny :) dzisiaj mam wyniki krwi zobaczymy OB pewnie powyżej
wszystkiego... wieczorem robię USG braucha a jak uda mi się zdobyć
skierowanie to też RTG klatki- niestety mam polecania na karteczce ale
pieczatki brak... a RTG klatki tylko ze skierowaniem....
szukam jakiegoś internisty (Kraków)najlepiej na fundusz ,który objął by to
rozumem i pokierował co dalej bo nie wyrabiam i finansowo i mozg tez mi
sie przegrzewa od myslenia :)

26. Data: 2008-06-06 08:03:35

Od: "kropElka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> oczywiście chlamydia czy mycoplasma nie wyjdą na klasycznym posiewie,
> trzeba by robić drogi i skomplikowany posiew na zarodkach kurzych.

Antybiotyki biorę bardzo rzadko, ale sa spore szanse,ze gdybym dostała
wtedy antybiotyk osłonowo przy infekcji wirusowej(jak sadzę) to nie było by
powikłań z zatokami a teraz w ogóle totalnej karuzeli z niewiadomo czym.
Oczywiście zgadzam się ze sposób odżywiania jest ważny- ale teorie na temat
tego jaki jst najlepszy zmieniają się dość często i istnieją również bardzo
skrajne teorie.
Równie wazny jest ruch i aktywny tryb zycia,czy przede wszystkim pogoda
ducha o co w sumie najtrudniej.

27. Data: 2008-06-06 09:02:51

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> A, no i
> oczywiście chlamydia czy mycoplasma nie wyjdą na klasycznym posiewie,
> trzeba by robić drogi i skomplikowany posiew na zarodkach kurzych.

4 dychy za badanie + 5 dych, jak cos wyjdzie, wtedy hodują dodatkowo.

> Poza tym zdecyduj się, czy to jest "plaster szynki raz na tydzień" jak
> piszesz teraz, czy "jedzenie odpowiedniej ilości mięska" jak było parę
> postów temu.

Przeciez "odpowiednie ilosci" to nie to samo, co pol kilo zywca dziennie. Do
miecha zaliczam tez rybki.

28. Data: 2008-06-06 10:43:38

Od: "kropElka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kropElka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rozumem i pokierował co dalej bo nie wyrabiam i finansowo i mozg tez mi

I mam wyniki lekko obnizone neutrofile, podwyzszone limfocyty, lekko
podwyzszone trójglicerydy, OB 5,TSH w normiei badz tu człowieku madry

29. Data: 2008-06-06 10:51:45

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kropElka wrote:

> [...]
> by
> powikłań z zatokami a teraz w ogóle totalnej karuzeli z niewiadomo czym.

albo że teraz leżałabyś w szpitalu z zapaleniem płuc. Jasne, antybiotyk
zabije parę bakterii, ale jeśli weźmie się go za wcześnie i za wcześnie
odstawi, to jedynie wystawi osłabiony organizm na żer tych, co potem się
namnożą.

> Oczywiście zgadzam się ze sposób odżywiania jest ważny- ale teorie na
> temat tego jaki jst najlepszy zmieniają się dość często i istnieją również
> bardzo skrajne teorie.

człowiek to taka duża małpa i nie ma co teoretyzować - odpowiednie dla niego
pożywienie to takie, jakie jedzą duże małpy, bo do takiego przystosował się
przez miliony lat ewolucji. Wszystko co "odchodzi" od tego schematu jest
mniej lub bardziej szkodliwe. Można tylko zastanawiać się, co mniej, a co
bardziej.

30. Data: 2008-06-06 10:53:39

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> 4 dychy za badanie + 5 dych, jak cos wyjdzie, wtedy hodują dodatkowo.

a robią to wszędzie? Bo u mnie w przychodniach z tego co wiem nie.

> Przeciez "odpowiednie ilosci" to nie to samo, co pol kilo zywca dziennie.
> Do miecha zaliczam tez rybki.

no, ryby akurat są w miarę zdrowe (dużo omega 3), o ile oczywiście są z
czystego morza - a z tym niestety są problemy. No i oczywiście na surowo,
żeby te dobre omega 3 nie zamieniły się w procesie smażenia w szkodliwe dla
zdrowia nasycone kwasy tłuszczowe.

Ale gdzie w rybach widziałaś duże ilości żelaza to ja nie wiem.

Pomiar cisnienia krwi robic rano czy wieczorem?
Alergia , czy można zrobić testy teraz???
Czy płatki owsiane moga szkodzić?
Pytanie do okulistów !!!
przeciwciała przeciwko fosfatydyloserynie