Prosze o pomoc :)

1. Data: 2002-09-25 16:29:56

Temat: Prosze o pomoc :)
Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od pewnego czasu czerwony nosek, zwiazane jest to z kropkami czerwonymi
na nosie :), jak to mozna wyleczyc?,nie wiem czy sa to pryszcze,chociaz jak
wycisne to jest biala maz jak w przypadku pryszczy

Prosze o pomoc

1. Data: 2002-09-25 16:47:20

Temat: Re: Prosze o pomoc :)
Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze i to sa zaskorniki,ale nie wiem,jak umyje buzke mydlem to czerwony sie
bardziej nos robi, mam 20 lat.
Marcin

preparaty do skorek
odzywki i balsamy do wlosow