Pończochy i buty-OT?

1. Data: 2002-09-25 11:31:35

Temat: Pończochy i buty-OT?
Od: "Marta" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Nie bardzo wiedzialam gdzie zglosic sie z takim pytaniem:
Czy do butow z odkryta pieta i palcami mozna zalozyc ponczochy?
Czy chodzi sie tak?
Czy nie bedzie to wygladalo tak glupio jak paradowanie w sandalach i w
skarpetkach?

Marta

1. Data: 2002-09-25 11:40:12

Temat: Re: Pończochy i buty-OT?
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy do butow z odkryta pieta i palcami mozna zalozyc ponczochy?
Wydaje mi się że to nie będzie raziło, jeśli pończochy nie będą miały w
ogóle pogrubionej i inaczej niż cała reszta tkanej części na palce.
Ale to nie jest odpowiedź wiążąca! ;)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-09-25 12:10:59

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Wydaje mi się że to nie będzie raziło, jeśli pończochy nie będą miały w
> ogóle pogrubionej i inaczej niż cała reszta tkanej części na palce.
> Ale to nie jest odpowiedź wiążąca! ;)

tez tak uwazam(np. te siateczki)
> Pozdrawiam,
Ilona

1. Data: 2002-09-25 12:44:31

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 25 Sep 2002 13:31:35 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <m...@y...com> i powiedziała:

> [...]
> Czy chodzi sie tak?
> Czy nie bedzie to wygladalo tak glupio jak paradowanie w sandalach i w

No, chyba taka sama sytuacja, jak przy rajstopach -- moim zdaniem
można nosić rajstopy/pończochy do takich butów. Grubsza część przy palcach
zwykle jest schowana pod brzegiem buta z przodu (a rajstopy/pończochy bez
pięty spokojnie można kupić, chyba większość na rynku tak ma).

Zuzanka, co czasem nosi

--
Kącik absurdu im. Andrzeja Waligórskiego z małym współudziałem *
Małgorzaty "Zuzanki" Krzyżaniak - http://www.waligorski.art.pl *

1. Data: 2002-09-25 14:41:05

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Sep 2002, Marta wrote:

> [...]
> Czy chodzi sie tak?
> Czy nie bedzie to wygladalo tak glupio jak paradowanie w sandalach i w

Mniej głupio. Ale niewiele mniej.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-25 15:54:11

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 25 Sep 2002 16:41:05 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <a...@z...mimuw.edu.pl> i powiedziała:

> Mniej głupio. Ale niewiele mniej.

Uh-oh, to powiedz, Panie Arbitrze Elegancji, co założyć na nogi, kiedy
pantofle bez pięt i palców na gołą stopę obcierają.

Zuzanka

--
.==. Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak - <z...@t...eu.org>
__/-^-^\ http://discworld.scifi.pl/ - Świat na grzbiecie A'Tuina

1. Data: 2002-09-25 16:18:26

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy chodzi sie tak?
> Czy nie bedzie to wygladalo tak glupio jak paradowanie w sandalach i w

Według mnie to jak najbardziej ok, pod warunkiem, że się ma odpoiednie
pończochy czy rajruzy. są w sprzedaży takie cieńkie, bez szycia bez
"piętek", jednym słowem przystosowane do takich butków.
a skoro producent takie produkuje to znaczy że są one w powszechnym
stosowaniu, przynajmniej w moim przypadku :)

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-09-25 17:21:20

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Sep 2002, Malgorzata Krzyzaniak wrote:

> Uh-oh, to powiedz, Panie Arbitrze Elegancji, co założyć na nogi, kiedy
> pantofle bez pięt i palców na gołą stopę obcierają.

Do niczego takie pantofle.
(O klasycznej elegancji tym razem nie wspomnę...)

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-25 18:12:05

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 25 Sep 2002 19:21:20 +0200, przyszła do mnie
wiadomość od <a...@z...mimuw.edu.pl> i powiedziała:

> Do niczego takie pantofle.

Cóż, pozwolę sobie stwierdzić, że 99% mężczyzn ma trzy pary butów -
codziennie, wizytowe i sportowe. Mam wrażenie, że do oceniania damskich
pantofli jakby nie masz z założenia kwalifikacji.

> (O klasycznej elegancji tym razem nie wspomnę...)

Ależ wspominaj. Tyle że "elegancja", która obuwie ogranicza do
jednego "akceptowalnego" modelu to tak jakby OKDR.

Zuzanka

--
\ ^_ Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak * <z...@t...eu.org>
) ( =)= http://www.venco.com.pl/~zuzanka/

1. Data: 2002-09-25 18:16:57

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Sep 2002, Malgorzata Krzyzaniak wrote:

> Cóż, pozwolę sobie stwierdzić, że 99% mężczyzn ma trzy pary butów -
> codziennie, wizytowe i sportowe.

Równie prawdziwe będzie stwierdzenie, że 99% kobiet nie potrafi się
elegancko ubrać. Nie wiem tylko, co ma z tego wynikać.

> Mam wrażenie, że do oceniania damskich
> pantofli jakby nie masz z założenia kwalifikacji.

Natomiast sędziami powinni być tylko doświadczeni recydywiści. A już w
Trybunale Konstytucyjnym...

> Ależ wspominaj. Tyle że "elegancja", która obuwie ogranicza do
> jednego "akceptowalnego" modelu to tak jakby OKDR.

Ale ona jest i tyle.

Pozdrawiam,

Alojzy

Do mycia buzi?