Zel antycellulitowy Avonu

1. Data: 2002-09-25 10:40:45

Temat: Zel antycellulitowy Avonu
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, kupilam, bo byl w promocji. Kilka osob kiedys na grupie mowilo, ze
uzywaniu towarzyszy nieprzyjemne poczucie zimna. Oj, zimna to malo
powiedziane! Zwlaszcza po basenie i polgodzinnym staniu pod prysznicem i
masazu szorstka rekawica. Rany, ale ziab! Ale czy to przynajmniej oznacza
pozytywne skutki? Bo jesli chodzi o wchlanianie, to jest rewelacja. Jeszcze
nigdy nie mialam kremu czy zelu do ciala, ktory wchlanialby sie tak szybko i
skora jest po nim gladziutka przez caly dzien. przyjemnie dotknac. Ale jesli
tylko tyle jest za te 54 zl, to troche malo.
Bez masazu nie ma takiego zimna :)
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-09-25 11:35:39

Temat: Re: Zel antycellulitowy Avonu
Od: "Aleksandra" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jesli
> tylko tyle jest za te 54 zl, to troche malo.

Powiem Ci szczerze, ze mnie to nie dalo wiecej niz to, o czym mowisz:( jesli
chodzi o walke z celluluitem, to niewiele mi pomogl. pozniej kupilam sobie
vichy i nie ma tego zimna;), ale za to efekt lepszy i bardziej twraly:))

Aleksandra

1. Data: 2002-09-26 07:19:59

Od: "Martusia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jesli
> tylko tyle jest za te 54 zl, to troche malo.

Chorobcia ja to chyba jakas maso jestem bo mi odpowiada ten chlodek, a nawet
powiem wiecej jak go czuje to wiem, ze dziala(choc tak na prawde nie wiem
jak to dziala;o) Teraz jak uzywam innychyzeli czy kremow antycelulit to
wydaje mi sie ze nie dzialaja.Pewnie sie myle.

Pozdr
Martusia lubiaca chlodek ;o)

domowe sposoby
odzywki do paznokci