domowe sposoby

1. Data: 2002-09-25 08:01:45

Temat: domowe sposoby
Od: "ejja" <e...@w...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich:)

Poniewaz bardzo mi sie spodobal pomysl z fusami z kawy na dlonie, podany w
jednym z poprzednich postow
- lekki szok przezylam w lazience przy zmywaniu tych fusow z dloni (
naprawde dziala)
Mam prosbe do tych ktorzy maja jakies swoje wyprobowane sposoby na cos tam:)
Moze przekazane przez babcie i mamy, lub samemu wypracowane.

Podzielcie sie z nami:)

ejja

.

1. Data: 2002-09-25 08:58:46

Temat: Re: domowe sposoby
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"ejja" <e...@w...tarnow.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> jednym z poprzednich postow
> - lekki szok przezylam w lazience przy zmywaniu tych fusow z dloni (

A ja juz myslalam,ze nikt z tego nie skorzystal(to byl moj wynalazek),nie
rob tego "zabiegu" w lazience,najprosciej w kuchni nad zlawozmywakiem(mniej
sprzatania).
Praktycznych pomyslow mam wiecej,ale przypominaja mi sie gdy ktos ma jakies
pytania.
Pozdr.
Ilona>

1. Data: 2002-09-25 09:16:36

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w którym ?

"Dobry krem do rak"

--
Adrianna

1. Data: 2002-09-25 09:23:47

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

jak to sie robi i czemu sluzy?

1. Data: 2002-09-25 10:09:08

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Poniewaz bardzo mi sie spodobal pomysl z fusami z kawy na dlonie,
podany w
> jednym z poprzednich postow

w którym ?

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-09-25 10:17:51

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki
Qwax

1. Data: 2002-09-25 11:53:34

Od: "bruxa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja juz myslalam,ze nikt z tego nie skorzystal(to byl moj wynalazek

alez skorzystalam i korzystam bardzo regularnie:-), nawet go kolezankaom
"sprzedalam"
opisalam wrazenia pod Twoim postem w watku o kremie do rak
powiem jeszcze raz : Twoj wynalazek jest rewelacyjny i zasluguje na
kosmetycznego nobla!
i bardzo Ci za niego dziekuje, bo teraz moje dlonie wygladaja na
zadbane(chodzi mi oczywicie o skore)

pozdrawiam ewa

1. Data: 2002-09-26 05:26:10

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj wypróbowałam i...działa!!! Efekt jest re-we-la-cyj-ny!
Co myślicie o tym aby zrobić to na twarzy?

1. Data: 2002-09-26 08:22:32

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jeannette" <j...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Wczoraj wypróbowałam i...działa!!! Efekt jest re-we-la-cyj-ny!
> Co myślicie o tym aby zrobić to na twarzy?

Nie! Fusy z kawy sa poprostu tluste i dlatego rece sa po tym peelingu
aksamitne.Zauwazylas napewno ze pachna kawa i skora jest leeko brazowa(jak
te fusy) i dlatego balabym sie ryzykowac?Jezeli jednak jakas odwazna sie
znajdzie to proszeo komentarz.
Pozd. Ilona

1. Data: 2002-09-26 10:16:19

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"I.P." wrote:

> Nie! Fusy z kawy sa poprostu tluste i dlatego rece sa po tym peelingu
> aksamitne.Zauwazylas napewno ze pachna kawa i skora jest leeko
> brazowa(jak te fusy)

Zanim dokonam tego n awłąsnych rekach - jak bardzo brązowe sa dłonie, i jak
długo się to utrzymuje?

--

Lia

odzywki do paznokci