Re: Prosze o pomoc.Bardzo powazna sprawa!

Data: 2000-02-07 14:33:52
Temat: Re: Prosze o pomoc.Bardzo powazna sprawa!
Od: "Mike" <m...@g...pl>

=DobeX= napisał(a) w wiadomości: <87ip5q$5vr$2@zeus.polsl.gliwice.pl>...
>Według mnie jesteś zdrowy. Tylko taka Twoja natura, że tak wyglądasz.
Nieste
>ty tak czasem bywa. W razie swoich nieustających wątpliwości udaj się
jednak
>do lekarza. Może i do psychologa. Zaburzeniom hormonalnym przeczy to, że
nap
>isałeś, że z "męskimi sprawami" jest u Ciebie OK.

sprawa wyglada tak moj brat ktory ma 15 lat jest mojego wzrostu w jego wieku
mialem 8cm mniej jest bardzo dobrze zbudowany w sumie to wyglada jak by na
silownie chodzil, moj ojciec tez jest bardzo dobrze zbuowany w moim wieku
mial 178 ja
173 a co do tamtych spraw to dziala wszystko jak nalezy to fakt ale czy
zaburzenia hormonalne czy genetyczne z cala pewnoscia i zawsze hamuja poped
plciowy?
Fakt ze moze byc i tak ze jest wszystko ok tylko ja tak wygladam ale czy
lekarz moze przepisac hormony po to zeby jakos wygladal? Bo w sumie na
silownie nie ma co isc bo bym sie tylko osmieszyl?
Pytam o to poniewaz dostalem pare listow od lekarzy i tylko twoj wylamoje
sie z tego co pisali inni.

Prosze o odpowiedz poniewaz teraz o juz calkiem oglopialem
i wypowiedzenie sie przez innych zainteresowanych.
MiKe