Proszę o pomoc, adres Kliniiki, specjalisty autorytet w dyskopatii.

1. Data: 2006-10-11 13:27:48

Temat: Proszę o pomoc, adres Kliniiki, specjalisty autorytet w dyskopatii.
Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Młoda 21 letnia zdrowa dziewczyna ma ogromne problemy z kręgosłupem. To
chyba wrodzona dyskopatia lub kręgozmyk, ale problem w tym że ciągle jej
wypadają dyski, ostatnio w czasie poruszenia się we śnie 3 dyski. Drętwieją
ręce, nogi i problem jest ogromny. Jak to leczyć gdzie może najlepiej
narazie poprzez rechabilitacje.
Może znacie adres kliniki, specjalisty autorytetu w tej dziedzinie medycyny,
najlepiej Warszawa okolice lecz nietylko, kosz leczenia nie jest problemem.
Centrum Leczenia Chorób Kręgosłupa w Warszawie ul.Broniewskiego, kierownik
Profesor Mirosław Pieniążek, może coś wiecie o tym specjaliście i klinice.
mirekzmarek

2. Data: 2006-10-16 07:30:10

Od: "jerzy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <f...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
kierownik
> Profesor Mirosław Pieniążek, może coś wiecie o tym specjaliście i klinice.

Jest w Tarnowie światowej sławy autorytet Dr. Maciejczak spec.neurochirurg
który przyjmuje w okreśłone dni w przychodni Medicus ul. Mostowa . tel 014
626-45-97
Nie wiem jak dalece mógł by pomóc w przedmiotowej sprawie

--
Jerzy gg 1602424
www.avia.tarman.pl

3. Data: 2006-10-16 07:32:58

Od: "jerzy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jerzy" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
014
> 626-45-97
> Nie wiem jak dalece mógł by pomóc w przedmiotowej sprawie

Moge pomóc przy rejestracji - 31.10. na listopad po 15 pacjentów dziennie
we wtorki po prostu pójde o 3 rano i stane w kolejce

--
Jerzy gg 1602424
www.avia.tarman.pl

KOnferencje