Prosze o pomoc - antybiotyki

1. Data: 2002-11-15 23:42:32

Temat: Prosze o pomoc - antybiotyki
Od: "gratka" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W Lekarz przepisal mi antybiotyki Amoksiklav (na infekcje bakteryjna).
Wzialem dwie sztuki ale stwierdzilem ze nie chce ich brac i wlasnie po DWOCH
nie przyjmuje tego lekarstwa. Wiem ze podczas kuracji antybiotykowej nie
powinno sie jej przerywac, ale wzialem tylko dwie sztuki. (ostatniego
wzialem 36h temu)
Moje pytanie brzmi: Czy dobrze zrobilem? Jesli zle, to co powinienem zrobic?

Dziekuje z gory

2. Data: 2002-11-16 00:52:59

Temat: Re: Prosze o pomoc - antybiotyki
Od: "Ewa" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gratka" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wzialem 36h temu)
> Moje pytanie brzmi: Czy dobrze zrobilem?

Przede wszystkim to głupio zrobiłeś.
Sorry, ale czegoś tu nie rozumiem - poszedłeś do lekarza, który stwierdził
infekcję bakteryjną i zapisał antybiotyk. W takim wypadku słusznie. Po czym
stwierdzasz, że nie chcesz go brać i przerywasz kurację. Ok - Twoja decyzja.
Tylko po co w takim wypadku zawracasz głowę lekarzowi? Zaczynasz kurację, po
czym stwierdzasz, że nie chcesz sie leczyć, potem nagle jakieś wątpliwości -
szkoda, że po fakcie. Niby wiesz, że nie przerywa się kuracji
antybiotykowej, a dokładnie to robisz.
Antybiotyki przyjmuje się w określonych odstępach czasowych (wg wskazań
lekarza). I do tego się zastosuj.
Ewa

3. Data: 2002-11-16 02:00:20

Od: "gratka" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> antybiotykowej, a dokładnie to robisz.
> Antybiotyki przyjmuje się w określonych odstępach czasowych (wg wskazań

No dobrze juz dobrze, nie krzycz na mnie :)
No tak juz postanowilem, taki juz jestem.
Ale chcialbym sie dowiedziec co dzieje gdy przerywa sie kuracje anybiotykowa
(np moj przypadek)

4. Data: 2002-11-16 09:13:53

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale chcialbym sie dowiedziec co dzieje gdy przerywa sie kuracje
anybiotykowa
> (np moj przypadek)
> Pozdrawiam

nic specjalnego tyle ze stajesz w punkcie wyjscia

Jola L-L

5. Data: 2002-11-16 11:04:13

Od: "km" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> anybiotykowa

> nic specjalnego tyle ze stajesz w punkcie wyjscia

Dodatkowo, niepelne kuracje antybiotykowe sprzyjaja izolacji szczepow
bakteryjnych opornych na dany antybiotyk.
W skali populacji (a czasem i pojedynczego czlowieka) moze byc to powaznym
problemem.

Chris

6. Data: 2002-11-16 11:10:08

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No tak juz postanowilem, taki juz jestem.
> Ale chcialbym sie dowiedziec co dzieje gdy przerywa sie kuracje

Jesli czesto bedziesz tak postepowal, to bakterie poddawane malej dawce
antybiotyku moga sie na niego uodpornic, a wtedy leczenie bedzie trudniejsze

Gestoza
Strzelanie palcami
* CILEST *
Re: Droga do szpitala....[długie]