Strzelanie palcami

1. Data: 2002-11-15 22:23:14

Temat: Strzelanie palcami
Od: "=Marcos=" <m...@t...NOSPAMNOSPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

Na początku zaznaczę, że pytam jak najpoważniej :)

Czy strzelanie palcami niesie ze sobą jakieś konsekwencje zdrowotne?

Czym w ogóle jest strzelanie palcami? Czy kości w stawie przeskakują czy co?
Dlaczego nie zmienia się więc funkcjonalność i mobilność stawu przed i po
"strzeleniu"?

Powinno się czy nie powinno strzelać? Czasem zdarza mi się nawet potężny
strzał w biodrze, tudzież stawie skokowym.

Dziękuję z pagórka za odp. Nawet za niepoważną, choć na poważną liczę ;-)

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

2. Data: 2002-11-16 00:11:07

Temat: Re: Strzelanie palcami
Od: "Nieco Zdenerwowany i roztargniony" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

pozdrawiam!
mi strzelają:
palce(slyszalem ze na starosc bede przez to cierpiał)
kolana(od zawsze)
kregoslup w conajmiej 4miejscach
kark,
szczęka(przy gryzieniu)
łokcie
kostki u nog,
palce u nog
klatka piersiowa(mostek)
nadgarstki
staw biodrowy

acha wszystkie stawy mi "chroboczą",
w sumie mam 20 lat i zyje jakos ztym,
ps .
uprawiam rozne sporty,plywam, cwicze na silowni ,biegam...

pozdrawiam!

3. Data: 2002-11-16 01:55:14

Od: Krzysztof Parzyszek <k...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Nov 2002 23:23:14 +0100, =Marcos= wrote:

> Czym w ogóle jest strzelanie palcami? Czy kości w stawie przeskakują czy co?
> Dlaczego nie zmienia się więc funkcjonalność i mobilność stawu przed i po
> "strzeleniu"?

Ja słyszałem wyjaśnienie, że te strzały (przynajmniej w palcach)
powodowane są przez uciekające bąbelki powietrza z jakiejś przestrzeni
wewnątrz stawu. Nie wiem czy to prawda.
W biodrach to chyba są przeskakujące więzadła, ale też głowy nie dam.

--
<>> k...@s...org <Krzysztof Parzyszek> 9/2/2002
<<> "If you can't convince them, confuse them" -- HS Truman

4. Data: 2002-11-18 23:13:51

Od: "Mariusz T800" <t...@r...vline.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Radze zaczac jesc kolagen.Puszka 400g firmy olimp kosztuje 46 zl.
Powinno pomoc ( mnie bolal staw barkowy ) i strzelalo w kolanie
( kontuzje na silowni ) i po 3 mc. suplementacji wszystko sie naprawilo

pierwsze 2 tyg 4*5g dziennie
3 - 4 tydz. 3*5g dziennie
5-10 tydz. 2*5g dziennie
11-12 tydz. 2*5g dziennie

Lepiej kupic kolagen w wersji Plus ( w skladzie sa mineraly i witaminy ) i
lepiej
sie kolagen wchlania.Jak nie pomoze to glukozamina najlepiej firmy Kaizen.

* CILEST *
Re: Droga do szpitala....[długie]
Re: Droga do szpitala....[długie]
Re: Droga do szpitala....[długie]