Prosze o pomoc,czym usunac klej ....

1. Data: 2003-11-03 22:49:39

Temat: Prosze o pomoc,czym usunac klej ....
Od: "mIcHaL" <n...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Sam nie wiem gdzie zapytać, poprosić o radę, wiec proszę się nie denerwować,
tylko podpowiedzieć biedakowi , przekierować we wlasciwe miejsce,
a mam dokładnie taki problem, kapnęło mi na spodnie kilka kropel Kleju
SuperGlu czy jakiegoś jemu podobnego , czym to diabelstwo usunąć ???

Z góry wielkie dzięki za radę.

Michal K.

1. Data: 2003-11-04 10:43:01

Temat: Re: Prosze o pomoc,czym usunac klej ....
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mIcHaL" <n...@U...pl> napisał w wiadomości

> a mam dokładnie taki problem, kapnęło mi na spodnie kilka kropel Kleju
> SuperGlu czy jakiegoś jemu podobnego , czym to diabelstwo usunąć ???

1 - potraktowac klej mocno rozgrzanym żelazkiem prasując przez bibułę,
niekredowy papier albo coś takiego, pozostałości kleju wykruszyć
2 - spróbowac acetonem, ale najpierw test gdzies w niewidocznym miejscu, czy
materiału nie odbarwi.

J.

1. Data: 2003-11-04 11:32:18

Od: "mIcHaL" <n...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niekredowy papier albo coś takiego, pozostałości kleju wykruszyć
> 2 - spróbowac acetonem, ale najpierw test gdzies w niewidocznym miejscu,

Witam,
Na początku dziękuję za odpowiedz.
Co do 1 sposobu to na bibułce nic nie zostaje, klej kurcze tak jak był tak
jest :(((
Sposób 2 odpada:( materiał odmawia ;)

czy jest jeszcze jakiś sposób ??

Pozdrawiam
Michal

1. Data: 2003-11-04 11:35:58

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do 1 sposobu to na bibułce nic nie zostaje, klej kurcze tak jak był tak
> jest :(((

Więc może bibułke won i prasować żelazkiem ustawionym na max?
Kropelkopodobne kleje nie są chyba zbyt odporne na temperature, może po
takim prasowaniu da się wykruszyć?

J.

1. Data: 2003-11-04 11:55:09

Od: "mIcHaL" <n...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więc może bibułke won i prasować żelazkiem ustawionym na max?
> Kropelkopodobne kleje nie są chyba zbyt odporne na temperature, może po
> takim prasowaniu da się wykruszyć?

ok będę próbował, co do wykruszani to mam nagrzać i później łamać to miejsce
czy jak?

Michał

1. Data: 2003-11-04 12:24:54

Od: "Wojciech Michalik" <w...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
W Carrefurze mozna dostac rozpuszczalnik do klejow CA, w dziale z klejami
cyjanoakrylowymi.Kleje typu SuperGlue to kleje CA. Niestety nie pamietam
firmy. Poniewaz zalatuje troche acetonem-to proponuje najpierw sprawdzic
gdzies z boczku. W trakcie rozpuszczania robi sie z zaschnietego CA galaretka,
a potem wrecz plyn.
Pozdrawiam i zycze sukcesow
Wojtek

1. Data: 2003-11-04 19:14:03

Od: "mIcHaL" <n...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> firmy. Poniewaz zalatuje troche acetonem-to proponuje najpierw sprawdzic
> gdzies z boczku. W trakcie rozpuszczania robi sie z zaschnietego CA

Kurcze u mnie nigdzie o czymś takim nie słyszeli ;( ,gdzie to można jeszcze
kupić? byłem już w sklepie z farbami itp.

załamany
Michał

1. Data: 2003-11-05 19:53:13

Temat: Odp: Prosze o pomoc,czym usunac klej ....
Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mIcHaL <n...@U...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bo8tsm$q0$...@n...news.tpi.pl...
[...]
> Kurcze u mnie nigdzie o czymś takim nie słyszeli ;( ,gdzie to można
jeszcze
> kupić? byłem już w sklepie z farbami itp.
>
> załamany
> Michał
Nie łam się. Jeśli Ci google nie straszne, przeszukaj archiwum grupy
pl.sci.chemia właśnie pod kątem CA, cyjanoakryl* , klej super itp. Tak
misie zdaje, że chemicy dyskutowali na ten temat parę razy. Aktualnie
jestem off-line jak na modemiarza przystało, stąd nie podam gotowego
linka niestety, a recepty nie pamiętam.

pozdrowionka
zairazki

1. Data: 2003-11-06 09:38:55

Od: "mIcHaL" <n...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> misie zdaje, że chemicy dyskutowali na ten temat parę razy. Aktualnie
> jestem off-line jak na modemiarza przystało, stąd nie podam gotowego

Juz zerkam, cos tam szukałem na google ale na tą grupę nie zaglądałem.

Pozdrawiam
Michał

ozdoby z kamienia na ścianie
Przeniesienie własnosci aktem notarialnym
Cienie na fugach
zaluzje - wawa
dziwne smugi