Prosze o pomoc w wyborze AGD

1. Data: 2006-02-09 21:07:43

Temat: Prosze o pomoc w wyborze AGD
Od: "Aleksander" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem poczatkujacym w dziedzinie sprzetu agd,niebawem bede musial
podjac decyzje co do wyboru sprzetu agd (a bedzie to wydatek nie maly i
powaznie uszczuplajacy moj portfel). Potrzebuje 1. Pralke max szer. 45 (z
moich informacji wynika ze w gre wchodzi tylko ladowana od gory) o klasach
AAA moj typ na dzien dzisiejszy to Whirlpool AWE 6515/P (uwagi co do jakosci
prania trwalosci m.in.napisow) ok 1200 zł wzglednie awe 6315/p 800 obr.
najwazniejsza dla mnie jest jakosc prania i mozliwosc dowolnej konfiguracji
programu(jak dodatkowe plukanie) 2.Wybralem lodowke Whirlpoola ARC 5752
klasa A+ ,lecz spotkalem sie z zastrzezeniami co do jej glosnosci pomijajac
bardzo czeste krytyczne uwagi co do obslugi klienta przez ta firme 3.
Zmywarka szerokość 45 cm (moj typ : bosch SRS43M02EU) ze zmywarka mam
najwiekszy problem, wiem ze ceny czesci zamiennych sa kosmiczne do
boscha,jest to najnizszy model lecz najmniej nowinek,czy programy auto i 3w1
i 70 stopni i wymiennik ciepla sa warte dodatkowych 400 pln? sprzet ten
bedzie obslugiwal 3 osobowa rodzine :) . Bardzo bede wdzieczny za wasze
porady , lektura waszego forum jest bardzo pomocna.

2. Data: 2006-02-09 21:15:25

Od: "Aleksander" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

oto linki do sprzetu 1. pralka: http://www.whirlpool.com.pl/?
nodeid=produkt&cat_id=15&prod_id=2051
2, lodowka : http://whirlpool.com.pl/?nodeid=produkt&cat_id=6&pro
d_id=2114
3. zmywarka : http://www.bosch-agd.pl/pl/produkty/produkt.asp?idpr
oduktu=485

z gory dziekuje za wasze jakze cenne opinie :)

3. Data: 2006-02-10 07:07:02

Temat: Re: Prosze o pomoc w wyborze AGD
Od: "mariusz.be" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmywarkę mozesz brac Boscha sa b.dobre ale nad chłodziarką Whirlpoola mocno
bym się zastanawiał , przeciez to polar .Kup lepiej chłodziarę electroluxa
.
Pralka whirpolla ok .
O czesci się nie mart bo do kazdego sprzetu są drogie .Producenci odbijają
niskie ceny produktów .Czesci Boscha są nieco droższe od innych jak dobrze
pogadasz w serwisach fabrycznych to Ci sprzedadza taniej.
pzdr

4. Data: 2006-02-10 12:59:43

Od: "ytorkin [wawa]" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

mariusz.be napisał(a):
> [...]
> niskie ceny produktów .Czesci Boscha są nieco droższe od innych jak dobrze
> pogadasz w serwisach fabrycznych to Ci sprzedadza taniej.

Miałem kiedyś pralkę whirpolla. Nie mam o tym dobrego zdania. Była tak
skonstruowana, że bez przerwy połykała drobne rzeczy.

Taka drobna rzecz wędrowała sobie takim przewodem z bębna. Ale niestety
do filtra nie trafiała bo po drodze było przewężenie i tam wszystko
utykało. Więc trzeba było dobierać się do tego przewodu. Ale aby było
łatwiej ten przewód był tak usytuowany, że aby do niego się dostać,
należało rozbebeszyć całą pralkę, roboty na pół dnia za każdym razem. Ci
co to wymyślili to byli nie lada łapacze wiatrów.

Pozdrawiam,
Arek

5. Data: 2006-02-15 09:40:04

Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> należało rozbebeszyć całą pralkę, roboty na pół dnia za każdym razem. Ci
> co to wymyślili to byli nie lada łapacze wiatrów.

E tam... W Candy żeby zdjąć silnik (co zajmuje w normalnych pralkach jakieś 5
minut) trzeba rozebrać całkowicie pralkę. Tzn. trzeba nawet rozpołowić bęben,
czego nie da się zrobić bez wyjęcia całości z obudowy.

Jeśli chodzi o części i serwis, to chyba najlepiej kupić sprzęt polski. To już
nie te czasy, gdy wszystko co polskie było złej jakości.

Pozdrawiam

Czapla

Zapracuj na internet
Prosze o pomoc. Blondynka ;)