Proszę o porad

1. Data: 2004-07-05 07:26:11

Temat: Proszę o porad
Od: "WOJO" <wojo1@@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam mały problem.
Wczoraj postanowiłem wybrać się na przejażdżkę rowerową.
Wyszło tego jakoś ok. 60 km.
Jednak po ok. 50 km całkowicie podłęm z ogromnym bólem w okolicach mostka.
Ostatnie 10 km poruszałem się częściowo piechotą.
Podejżewam, że mogło to być spowodowane zjedzeniem w trakcie 15 minutowego
odpoczynku (po około 35 km) tabliczki czekolady. Czy rzeczywiście problemy
były spowodowane napełnieniem żołądka.
Zauważyłem także, że jakiekolwiek zjedzenie (choćby jabłka) przed pójściem
na pływalnię kończy się
w podobny sposób (wysokie tętno utrzymujące się przez długi czas, dudnienie
w uszach, ogólne osłabienie organizmu, nudności).
Czy moje dolegliwości powinny mnie zaniepokoić i powinienem skierować swoje
kroki do jakiegoś specjalisty
(ewentualnie do jakiego). Dodam tylko, że od 10 lat spotykam się z lekarzem
tylko w okolicznościach
badań kontrolnych.
Pozdrawiam!
WOJO

2. Data: 2004-07-05 14:31:07

Temat: Re: Proszę o porad
Od: "mrowki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieciekawie to wygląda, myślę , że może być związane z chorobą wieńcową
serca,takie bóle pojawiają się przy wysiłku, mijają, gdy odpoczywasz(tzw.
chromanie przystankowe).Powinieneś iść z tym do lekarza, wskazane wykonanie
ekg a także poziom cholesterolu i trójglicerydów i inne. Pozdro!

3. Data: 2004-07-06 07:04:16

Od: "WOJO" <wojo1@@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mrowki" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wykonanie
> ekg a także poziom cholesterolu i trójglicerydów i inne. Pozdro!

Dziękuję za poradę !
Trzeba bedzie sobie wreszcie wybrać jakiegoś lekarza domowego :-)
WOJO

zielona-żółta wydzielina z cewki moczowej
Mercilon?
problemy z miesiaczka.
Neuroleptyki atypowe
Kurzajki!