Prosze o przetlumaczenie z łaciny.

1. Data: 2002-04-02 19:28:37

Temat: Prosze o przetlumaczenie z łaciny.
Od: "zuza" <z...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Potrzebuje zeby mi ktos przetlumczyl to rozpoznanie choroby wypisane przez
lekarza, niestety nie mam slownika lacinskiego i nie potrafie sobie
poradzic, prosze o pilna pomoc, z gory dziekuje.
z...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl
_________________________________________ Zuza Zuza ICQ#:56838884 Current
ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +278314256838884 More ways
to contact me: http://wwp.icq.com/56838884

2. Data: 2002-04-02 19:46:21

Temat: Odp: Prosze o przetlumaczenie z łaciny.
Od: "zuza" <z...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki a to te teksty:
Hernia hiatus oesophagi.Gastritis chronica.
Gastritis superfitialis. Helicobacter pylori positivusm.

Dziekuje.

Użytkownik zuza <z...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a8d0mi$dpl$...@p...wcss.wroc.pl...

3. Data: 2002-04-02 20:15:23

Temat: Re: Prosze o przetlumaczenie z łaciny.
Od: "Beata" <b...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuza" <z...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
> Sorki a to te teksty:

> Hernia hiatus oesophagi.Gastritis chronica.
> Gastritis superfitialis. Helicobacter pylori positivusm.

Cześć.
Rozpoznania:
Przepuklina rozworu przełykowego. Przewlekłe zapalenie żołądka.
Zapalenie żołądka powierzchowne. Obecność Helicobacter pylori (takiej
bakterii predysponującej do zapaleń i owrzodzeń żołądka)
Pozdrawiam. Beata

ból nerki
ojcowstwo po chemioterapii
Czy przewlekły trądzik może być podstawą...
SINGULAR 5
Problem z sercem ?