Proszę o radę

1. Data: 2001-05-25 16:43:49

Temat: Proszę o radę
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Sytuacja jest następująca:
od kiedy pamiętam w letnie upały i kiedy jest tłok: w kościele, autobusie, na
bazarze miewam omdlenia.... Mam wrażenie, że to pompka ma za małą wysokość
podnoszenia krwi. Jednak taka sytuacja występuje wyłącznie w tłoku.
Zapobiegawczo biorę Efortil. Jednak nie chcę się dłużej truć chemią i chcę
znaleźć przyczynę. Lekarka ogólna skierowała mnie na EKG - w normie, innych
badań nie zleciła, nic nie miała więcej do powiedzenia a Efortil to biorę sama.
Czy ktoś może mi powiedzieć jakie badania mam przeprowadzić ew do jakiego
specjalisty się zwrócić??? Czy to może mieć przyczynę psychiczną (występuje to
tylko w tłoku - poczucie dyskomfortu)
Dodatkowe informacje: wiek 24 lata, pyłkownica, ciśnienie 110/70

Z góry dziękuję
Natka

2. Data: 2001-05-26 01:49:18

Temat: Re: Proszę o radę
Od: Halina <h...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...onet.pl wrote:
Czy to może mieć przyczynę psychiczną (występuje to

> tylko w tłoku - poczucie dyskomfortu)
> Dodatkowe informacje: wiek 24 lata, pyłkownica, ciśnienie 110/70

Czy to nie jest forma FOBII ? Chyba sie to nazywa nawet Fobia Tlumu. Na ile sie
orietuje w tym temacie, jest to rodzaj nerwicy.
Zaznaczam, ze nie jestem lekarzem a tylko znam to z doswiadczenia zyciowego :-).

Pozdrawiam Halina

> Z góry dziękuję
> Natka

Proszę o radę