Fw: Proszę ogrodników-informatyków o pomoc

41. Data: 2002-07-09 15:57:47

Temat: RE: a do szeregu wróć...
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

>O! niewdzięczny! To ja tu Cię w obronę biorę
>(bo Ci potrzebna)

Tak sadzisz !!!

>Gdzie? Na ryby? Czyżbyś chciał dać nam do zrozumienia, że te bezbronne
>rybeńki będziesz mordował z zimną krwią??????

A co Ty Janusz nie jadasz ryb???
Czy jadasz, ale wolisz zeby ktos inny Cie wyreczyl w tym 'zabijaniu'

>Wróc do tych storczykowatych (co by to nie mialo znaczyć
>!)!!!!

wykrzykniki jesli sie juz uzywa to max.ilosc TRZY :-)))))))))))

>To jednak
>mniej sadystyczne hobby....

Tutaj sie z Toba zgadzam ,napewno mniej sadystycze hobby niz Twoje ; Biedne
winogrona zamiast wydac nasiona, sa wrzucane do bezdusznej stalowej prasy,
aby wynikiem koncowym bylo Twoje zadowolenie z wypicia butelki byle jakiego
wina.
Mam oczywiscie na mysli Twoja winnice ;-)

>Pozdrawiam :-)
>Janusz

Pozdrawiam w znakomitym humorze po zjedzeniu dwoch linów, jednego karpia i
sandacza, zakropionych znakomita butelka wina Campo Viejo CRIANZA rocznik
1978.
Bogusław Radzimierski.

42. Data: 2002-07-09 16:21:12

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słowa zawsze raniły i rania,dlatego oczekujemy od wszystkich umiejetnego
> poslugiwaniem sie slowem:-))
> Dlatego zranily Majke, ze moim zdaniem nie zostaly uzyte właściwie.

Dzięki za sprowadzenie mnie i dyskusji na właściwe tory.

--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

43. Data: 2002-07-09 16:57:41

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBECEDICEAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> A co Ty Janusz nie jadasz ryb???

Oczywiście nie jadam! :-) Takie ładne kolorowe , pluskajace z wdziękiem...
Jak to można zabijać i jeszcze jeść?? No... chyba, że żaglica! To lubię!
:-))))

> [...]
jakiego
> wina.
> Mam oczywiscie na mysli Twoja winnice ;-)

A nie przyszło Ci czasem na myśl, że nie robię kiepskiego wina????? Że
deserowe odmiany trzymam, smaczne, słodkie, chrupiące - ech... co Ci tu
opowiadać.... :-)))

> Pozdrawiam w znakomitym humorze po zjedzeniu dwoch linów, jednego karpia i
> sandacza,

To aż tyle da się wymordować w ciągu kilku godzin???? brrrrrr! :-(((((

zakropionych znakomita butelka wina Campo Viejo CRIANZA rocznik
> 1978.

Nooo! Doceniam niezły gust! Crianza ( z niektorych lat ) bywa całkiem
niezła. Jednak '78 nie był najlepszy i do smakowania dzisiaj - nie
uwierzysz - zbyt stary... . Młodsze są bardziej...
Z tym, że generalnie rzecz biorąc Crianza ma zbyt mały udział odmiany
Tempranillo ( a ta jest jak przeciez wiesz dla hiszpanskich win szczególnie
cenna). Nadrabia się to zwiększoną ilością odmiany Mazuelo.
Osobiście wolałbym Campo Viejo Gran Reserva ( 94, 95, 98). Jest idealnie
wyważone.
Jednak i tak dałeś świadectwo niezłego gustu. Gratuluję!
Pozdrawiam :-)))
Janusz
PS
Cieszę sie, że poczucie humoru Ci wrociło bo już się martwiłem, że .....
J.

44. Data: 2002-07-09 17:21:05

Temat: Re: Proszę ogrodników-informatyków o pomoc
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:age7bv$cms$1@news.gazeta.pl...

> Tak, tak Michał tez mi to radził. To było cos z butami - mam komuś ukraść
> buty i szybko uciekać żeby byc kilometr przed goniącym czy cuś tak
podobnie.
> Dziwny ten Zen jakiś.

Te przypowieści są z przymrużeniem oka i tak je moim zdaniem trzeba
interpretować.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

45. Data: 2002-07-09 18:09:47

Temat: Re: Tu jest ten kretyn
Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znam twojej firmy i nie wiem, czy mogę polegać na twojej ocenie.
> A dlaczego ona upada? Nie można jej reanimować?
> Tym bardziej powinnaś się założyć.
> ;-)
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak
>
> Czyzby chwilowa amnezja w wyniku spozycia nadmiernej ilości strączkowych w
połączeniu z dereniówką? To przecież ty radziłes mi zacząć odliczanie (w
związku z podciętymi skrzydełkami) IMHO ja i moja firma mamy sie nieźle.
Pozdr. Ewa

46. Data: 2002-07-09 18:13:54

Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Too old... <j...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> interpretować.
>
> No to mi ulżyło. Chodzenie w cudzych butach jest niezdrowe, można sie
zarazić grzybicą. ;-)
Pozdrawiam, Ewa.

47. Data: 2002-07-09 21:35:46

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:agf952$rq6$1@news.gazeta.pl...

> zarazić grzybicą. ;-)

Świetnie - zaczynasz rozumieć zen ;-))
Mam nadzieję,że nie jestem protekcjonalny.

48. Data: 2002-07-09 21:40:21

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

> [...]
>wyważone.
>Jednak i tak dałeś świadectwo niezłego gustu. Gratuluję!
Janusz

A niech to dynder..... świśnie
Czy musisz wykorzystywac moje ryby do popisywania sie przed grupa
znajomoscia 'winoroslowatych'
Teraz rozumiem,nie miałeś szans na wygranie konkursu ze wzgledu na
zanudzajaca monotematycznosc.
Tylko nie mam pojecia kto zrobil taki błedny krok ze powolal Cie do Jury-ile
sadzonek wirtualnych obiecales :-((
Jednak to Jury było skorumpowane :-((
Nie mam nic przeciwko Wojtkowi i Irkowi-po prostu gratuluje im z
zaciśnietymi zębami :-((
Ale o nas nikt nie wspomniał,pomagalismy im w miare naszych
kompetencji -wyrozniliscie tylko pytajacych,nas wyrobników nie zauwazono-to
tak jak w paragraf 22 Hellera.
Z opuszczona głową,pozdrawiam Bogusław R. z licznym gronem -oczywiscie nie
'winoroslowatych, zwolennikow .

49. Data: 2002-07-10 08:11:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyzby chwilowa amnezja w wyniku spozycia nadmiernej ilości strączkowych
> połączeniu z dereniówką? To przecież ty radziłes mi zacząć odliczanie (w
> związku z podciętymi skrzydełkami) IMHO ja i moja firma mamy sie nieźle.

Radziłem, abyś zaczęła patrzeć inaczej, cel jak widzę osiągnąłem.
A palmę już mam, tylko nie wiem gdzie ci ją posadzić bo jak zapewne wiesz
sama w naszym klimacie [z niczego] raczej nie urośnie.
;-)

50. Data: 2002-07-10 08:31:30

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak duże były te rybki?
Bo w drodze z Mazur zjadłem lina 0,5 kg i miałem dosyć.
;-)

[...]
> Tylko nie mam pojecia kto zrobil taki błedny krok ze powolal Cie do
Jury-ile
> sadzonek wirtualnych obiecales :-((

Rafał powoływał, ponoć z łapanki.
;-)))

> Jednak to Jury było skorumpowane :-((

Widziałeś? Złapałeś za rękę?
Czy mozna być skorumpowanym nie odnosząc korzyści?

> Nie mam nic przeciwko Wojtkowi i Irkowi-po prostu gratuluje im z
> zaciśnietymi zębami :-((

A co z pięściami?

> Ale o nas nikt nie wspomniał,pomagalismy im w miare naszych
> kompetencji -wyrozniliscie tylko pytajacych,nas wyrobników nie
zauwazono-to
> tak jak w paragraf 22 Hellera.

To nie prawda, czytałeś niedokładnie,
cyt.:
"Załącznik
Protokół tajny z posiedzenia i głosowania wraz z wynikami.
[...]"

W tym [...] miejscu było i o To... o przepraszam, o Bogusławie R. i wielu
innych, i o żalu, że nie mogliśmy nagrodzić wszystkich, którzy na to
zasługują. Zauważ, że i tak złamaliśmy regulamin przyznając 1 wyróżnienie.

> Z opuszczona głową,pozdrawiam Bogusław R. z licznym gronem -oczywiscie
nie
> 'winoroslowatych, zwolennikow .

Myślę, że możesz podnieść głowę, nie masz się czego wstydzić.
Jak dla mnie jesteś Primi Inter Pares.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak