Re: Protest katolików

From: FEniks <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Protest katolików
Date: Fri, 22 Apr 2016 12:23:55 +0200

W dniu 22.04.2016 o 11:18, Przemysław Dębski pisze:

> Ależ Pani Logiczna, ja chcę _swoje_ organy sprzedać i o tym jest mowa od
> początku. Co tu ma do rzeczy, że nikt ich mi nie zabrania oddać ?

Dlatego właśnie próbuję Ci uświadomić, że Twoja analogia _od_początku_
jest do dupy. Podobnie nie możesz sprzedać swoich organów, jak kobieta
nie może sprzedać płodu, który nosi w swojej macicy, ani też dokonać
aborcji na tzw. życzenie. Może poddać się aborcji przy zaistnieniu
określonych warunków, podobnie ja Ty możesz oddać swoje organy w
określonych okolicznościach.
Prawo ogranicza naszą wolność, jest to uzasadnione i sensowne, z czegoś
wynika. Nie może natomiast zmuszać nas do poświęcenia życia i/lub
zdrowia. Kapewu?

Ewa