Protest katolików

1. Data: 2016-04-21 13:23:02

Temat: Protest katolików
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Katolicy napisali list przeciwko zakazowi aborcji. "Delegalizacja nie ratuje życia
nienarodzonych dzieci"

Teolodzy i etycy z różnych państw przygotowali we współpracy z polskimi katolikami
list otwarty do Konferencji Episkopatu Polski. Wśród sygnatariuszy są dziennikarze,
artyści i nauczyciele akademiccy.

Wszyscy sprzeciwiają się zaostrzeniu prawa aborcyjnego, zwracając się do biskupów z
prośbą o dialog.

4125,katolicy-napisali-list-przeciwko-zakazowi-aborc
ji-delegalizacja.html

******

Myślę że to ma drugie dno.

2. Data: 2016-04-21 13:24:39

Temat: Re: Protest katolików
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

Myślę że to ma drugie dno.

**********************************
A ja myślę, żebyś w końcu odłożył tę butelkę. Z próżnego i Salomon nie
naleje

--

Chiron

3. Data: 2016-04-21 13:32:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

[...]

Na całym świecie od Tokyo po Mongolie, protesty przeciwko Polsce pod ambasadami, to
znaczy fanatyzmowi religijnemu w Polsce. I dobrze Gowin powiedział że ustawa
zdechrystanizuję Polskę, bo to jest już mordowanie ciężarnych, aby kobiety nie
ratować gdy powikłania. To nawet kraje islamu są mniej fanatyczne i kościół
niesamowicie na całym świecie na tym traci . Bo nagle ponownie okazał się straszną
bestią, więc boją się że ich religia coraz negatywniej będzie widziana, no bo w
Polsce przebił kler Iran.

4. Data: 2016-04-21 14:58:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 13:23:03 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> Katolicy napisali list przeciwko zakazowi aborcji. "Delegalizacja nie ratuje życia
nienarodzonych dzieci"

Zakaz wjazdu też nie ratuje życia. A jednak czemuś służy.

5. Data: 2016-04-21 17:15:23

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-21 o 14:58, m...@g...com pisze:

> Zakaz wjazdu też nie ratuje życia. A jednak czemuś służy.

Sekciarze swoim małym rozumkiem nie ogarniają różnicy między nakazem, a
zakazem.
Przerasta ich zrozumienie tego, że pozwolenie na wykonanie aborcji
nikogo nie przymusza do jej wykonywania.
Ich małe faszystowskie rozumki muszą się wpier... na siłę do czyjegoś
życiorysu, bo inaczej mają problemy ze snem i zaczyna im cieknąć piana z
pyska. Dopiero pełna kontrola nad innym człowiekiem ich uspokaja i marzą
o powrocie niewolnictwa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2016-04-21 19:26:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Apr 2016 05:58:22 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Zakaz wjazdu też nie ratuje życia. A jednak czemuś służy.

Dobre.

7. Data: 2016-04-22 00:00:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
> [...]
nienarodzonych dzieci"

Zakaz wjazdu też nie ratuje życia. A jednak czemuś służy.

Zakaz aborcji nigdy nie zmniejszył aborcji i nawet katolicy to wiedzą, bo polski
kościół próbuje terroryzować kobiety w polsce i o to chodzi, dlatego świat i nawet
katolicy protestują bo to jest próba podpalenia stosu.

8. Data: 2016-04-22 00:11:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
napisał(a):

> Zakaz wjazdu też nie ratuje życia. A jednak czemuś służy.

Dobre.

WŁaśnie takie były na obozach folksdojczkami, mordowanie ludzi uważały za słuszne, a
dzieki tej pracy miały korzyści osobiste, a co tam że jakieś " cieżarne" będą
umierać.

9. Data: 2016-04-22 01:37:26

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-21 o 17:15, Kviat pisze:

> Sekciarze swoim małym rozumkiem nie ogarniają różnicy między nakazem, a
> zakazem.
> Przerasta ich zrozumienie tego, że pozwolenie na wykonanie aborcji
> nikogo nie przymusza do jej wykonywania.

Jak by nie patrzył, zakaz aborcji też nikogo nie przymusza do jej
> [...]

> życiorysu, bo inaczej mają problemy ze snem i zaczyna im cieknąć piana z
> pyska. Dopiero pełna kontrola nad innym człowiekiem ich uspokaja i marzą

Chyba masz kolego jakiś problem ze sobą. Mogę Ci pokazać wiele sytuacji
w których inni w majestacie prawa wpierdalają (po twojemu wpier...) się
na siłę do czyjegoś życiorysu poprzez zakaz. I wiele z tych przypadków
będziesz gorąco popierał (choć nie wiem które). Na początek, co powiesz
na temat zakazu handlu własnymi organami ? Czy tu nie ma zastosowania
"mój brzuch moja sprawa" ? Zakaz wielożeństwa - trudno to nazwać inaczej
niż wpierdalanie się w cudze sprawy. Coś dla Leosia - zakaz bzykania
własnego potomstwa. A jak potomstwo jest już mocno dorosłe, samodzielne
i nagle poczuwa chuć do przodka, a nie, tu jest jakiś faszystowski
zakaz. Mam nadzieję, że zauważasz iż w przykładach tych nie ma
negatywnych konsekwencji dla osób trzecich ani zwierząt. A zakazy te
istnieją i mają się dobrze. Nie wiem czy którymś z przykładów trafiłem w
problem który Tobie akurat nie zwisa i nie powiewa. Gdybym jednak
trafił, to Twoja argumentacja przeciw poluzowaniu zakazu nie różniła by
się jakościowo na jotę od argumentacji dzisiejszych zwolenników zakazu
aborcji. Były by argumenty od naukowych, poprzez naukawe, dalej
moralnawe i etyczne. Pełen wachlarz faszystowskiej piany na pysku ;)

Dębska

10. Data: 2016-04-22 07:23:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski

> [...]
> nikogo nie przymusza do jej wykonywania.

Jak by nie patrzył, zakaz aborcji też nikogo nie przymusza do jej

No tak tylko w jakich warunkach się to odbywa, gdzie giną i są okaleczne kobiety i
przecież o to wam chodzi o mordowanie ciężarnych. Masz zakaz zabijania to dlaczego
kobieta ma umierać bo powikłania czy ciąża pozamaciczna. ? Co nagle chorzy fanatycy
mogą mordować kobiety, matki, córki i żony.?

Seksizm
Star Trek Voyager oburzony złem w Polsce
Brejwikowi źle w kiciu :-O
Polska spada z 18 na 47 miejsce w rankingu wolności mediów
Religia Smoleńska substytutem polskiego antysemityzmu