Star Trek Voyager oburzony złem w Polsce

1. Data: 2016-04-20 22:45:35

Temat: Star Trek Voyager oburzony złem w Polsce
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie że Polska stała się czymś tak potwornym, że cały świat protestuje przeciw
zdeprawowaniu ( oddawna pisałem buractwa nie udało się tu ucywilizować i takiej
patologii w europie nie ma, ciężko spotkać na świecie). Tak więc nawet Kapitan Star
Trek Voyager się oburzyła na fanatyzm religijny....

8231,pytamy-dwie-amerykanskie-aktorki-o-zakaz-aborcj
i-musicie-w.html

2. Data: 2016-04-21 00:21:18

Temat: Re: Star Trek Voyager oburzony złem w Polsce
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie znam kobiet i mało mnie interesuje co sądzą.

Zresztą amerykanów nic nie obchodzi zdanie polaków,
dlaczego więc polakow ma obchodzić zdanie amerykanów.

Ja tam np. sądzę, że w usa jest za dużo więźniów, a w NY
za dużo bezdomnych bo aż 60 tysiecy, i co z tego?

Oczywiście amerykanie bardziej ukochali sprawy PL
niż swoje, tylko się cieszyć, he he.

3. Data: 2016-04-21 05:52:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
[...]

*****
Cały świat protestuje pod ambasadami polskimi. Świat bardzo interesuje fanatyzm
religijny, a przebiliście IRAN razem z ARABIĄ SAŁDYJSKĄ, bo nawet tam kobiete w ciąży
się nie zabija tylko ratuje.

Brejwikowi źle w kiciu :-O
Polska spada z 18 na 47 miejsce w rankingu wolności mediów
Religia Smoleńska substytutem polskiego antysemityzmu
To oczywiste że tak było
Dzieci- śmieci