Polska spada z 18 na 47 miejsce w rankingu wolności mediów

1. Data: 2016-04-20 13:22:54

Temat: Polska spada z 18 na 47 miejsce w rankingu wolności mediów
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To jak to jest dogoniliśmy Koreę bo przegonił Pis już Białoruś zakłamaniem w
mediach.?

2. Data: 2016-04-20 15:18:26

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ale tylko wg. GW co jej kaczor zalazł za skórę
i zakazał prenumeraty przez państwówkę.

GWno podskakuje jak oparzone, tym przejmować się nie wolno.

Tutaj masz niezależne:
https://d-w24.ppstatic.pl/g2/82/4a/28/194006_1304824
245_5747_p.jpeg

GWno dalej może walić seriami, więc o co ci chodzi?

3. Data: 2016-04-20 17:41:42

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-20 o 15:18, s...@g...com pisze:
> Ale tylko wg. GW co jej kaczor zalazł za skórę
> i zakazał prenumeraty przez państwówkę.
>
> GWno podskakuje jak oparzone, tym przejmować się nie wolno.

> [...]

Prawy górny róg: 2011
Szkoda, że nie dałeś linka do danych z X w, jak Mieszko chrzest
przyjmował, to by dopiero było niezależne źródło. Niezależne od czasu.

> GWno dalej może walić seriami, więc o co ci chodzi?

Chodzi o to, że niektórzy mają GWno w głowie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2016-04-20 20:28:27

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Tu masz ranking, niemcy, włochy, PL
https://youtu.be/XhdyWLqDECM

Gdybyś zapomniał, ten trzymający laptopa to red. wprost
co peło po niego przyszła, bo rząd się wkurwił na taśmy
o ośmiorniczkach. O podsłuchiwaniu dziennikarzy
za peło nie wspominając.

5. Data: 2016-04-20 22:36:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik Kviat napisał:

> [...]

co peło po niego przyszła, bo rząd się wkurwił na taśmy
o ośmiorniczkach. O podsłuchiwaniu dziennikarzy

Wasze rankingi są z Koreii Północnej, specjalnie nie wkleiłem linka, bo wystarczy
tytuł wpisać w google, mnóstwo portali o tym pisze, a my oddawna piszemy tutaj, że
wrócił dziennik telewizyjny, więc to było oczywiste że tak się to skończy.

6. Data: 2016-04-21 00:27:47

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> mnóstwo portali o tym pisze

Miliony much nie mogą się mylic, jedzmy gówna.

Ujadaja jak na węgrzech, tam też był kwik różnych
środowisk przy korycie, były też swojego czasu
zarzuty o antysemityzm.

7. Data: 2016-04-21 05:55:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> mnóstwo portali o tym pisze

Miliony much nie mogą się mylic, jedzmy gówna.

Ujadaja jak na węgrzech, tam też był kwik różnych
środowisk przy korycie, były też swojego czasu
zarzuty o antysemityzm.

Nie ujadają, tylko my nawet tutaj, cały czas piszemy jak dobra zmiana w mediach
kłamie, propaganda komunistyczna jak się patrzy, wrócił dziennik, więc świat też to
widzi.

8. Data: 2016-04-21 08:51:09

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Gdybyś zapomniał, ten trzymający laptopa to red. wprost

Dokładnie ten właśnie:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Sylwester_Latkowski

Przestępca przez pięć lat ukrywający się w Rosji a skazany m.in. za
wymuszenia rozbójnicze. Wszystko za rządów tzw. prawicy w Polsce.

9. Data: 2016-04-21 09:34:17

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Przestępca przez pięć lat ukrywający się w Rosji a skazany m.in. za
> wymuszenia rozbójnicze. Wszystko za rządów tzw. prawicy w Polsce.

Siedział za wymuszenie rozbójnicze. Skazany za rządów AWS- swoje odsiedział.
A co gościkowa powie na kogoś takiego, jak Piotr Filiczpyński alias Peter
Vogel- skazany prawomocnym wyrokiem za morderstwo ze szczególnym
okrucieństwem staruszki, którego w końcu ułaskawił (p)rezydent Kwaśniewski?I
to- trzeba trafu- ostatniego dnia swojego prezesowania! Facet jest więc
niewinny jak lilija- dlatego może spokojnie zajmować się finansami
polskojęzycznej lewicy

--

Chiron

10. Data: 2016-04-21 18:59:37

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:

> [...]
>
> Przestępca przez pięć lat ukrywający się w Rosji a skazany m.in. za
> wymuszenia rozbójnicze. Wszystko za rządów tzw. prawicy w Polsce.

Prywatna firma może sobie zatrudniać kogo chce, kiedy i gdzie.

W l 93-98 trochę tych rządów było mały manipulanciku.

Religia Smoleńska substytutem polskiego antysemityzmu
To oczywiste że tak było
Dzieci- śmieci
Syria
Trzydziesty dzień