Brejwikowi źle w kiciu :-O

1. Data: 2016-04-20 19:38:37

Temat: Brejwikowi źle w kiciu :-O
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za dupę i do kopalni kamienia!

2. Data: 2016-04-20 19:41:07

Temat: Re: Brejwikowi źle w kiciu :-O
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Apr 2016 19:38:37 +0200, Ikselka napisał(a):

> Za dupę i do kopalni kamienia!

Ale brawo, dooobrze Kurski, łebski Kurski!!! - niech komisja wenecka bada,
baaadaaaa spraaawę dokładnie :-DDD

3. Data: 2016-04-20 21:11:22

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za dupę i do kopalni kamienia!

Coś mi się zdaje, że on po prostu wyprzedził swoje czasy. Tyle, że
nieznacznie. Poza tym- ten wyrok to IMO kpina z Norwegii

--

Chiron

4. Data: 2016-04-20 21:22:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Apr 2016 21:11:22 +0200, Chiron napisał(a):

> Coś mi się zdaje, że on po prostu wyprzedził swoje czasy. Tyle, że
> nieznacznie. Poza tym- ten wyrok to IMO kpina z Norwegii

Genralnie Norwegia to jedna wielka hipokryzja. NIE PISZE SIĘ, że Brejwik
zabijał celowo tylko czarnych i mieszanki. Biali to ofiary przypadkowe, bo
strzelał z automatu. Wielu białych oszczędził, są ich relacje, ale
starannie "nieupubliczniane", he he. Dostał tak błahy wyrok za 70 ofiar -
tymczasem tam i w każdym innym kraju gdyby to czarny wybił 70 białych, z
mety dostałby czapę (o ile w danym kraju praktykowana) albo ostre
dożywocie, tj. DOKŁADNE odcięcie od wszystkiego, z pozbawieniem praw
obywatelskich i nie mógłby sobie narzekać na żarcie, brak towarzystwa czy
tam innego manikiuru.

Hiipokryzja polega na tym, że Norwegowie tak naprawdę cieszą się, że on
strzelał do tych czarnych - dlatego tak łagodny wyrok...

5. Data: 2016-04-20 21:28:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Apr 2016 21:11:22 +0200, Chiron napisał(a):

> Coś mi się zdaje, że on po prostu wyprzedził swoje czasy.

O dziwo coraz bardziej i mnie się tak wydaje...
http://www.wykop.pl/link/1106981/breivik-chce-uniewi
nnienia-77-osob-zabil-w-samoobronie/
Zaczynam rozumieć jego pobudki, a co ciekawe, nie jestem w tym osamotniona
- vide komentarze...

6. Data: 2016-04-20 22:36:14

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-20 o 21:28, Ikselka pisze:

> Zaczynam rozumieć jego pobudki, a co ciekawe, nie jestem w tym osamotniona
> - vide komentarze...

Puk, puk... faszyzm już zrobił sobie legowisko na naszej wycieraczce i
nie ma odważnego, który (która?) by go wykopał z powrotem do nory.

Dla chirona i ikselki, oraz dla reszty sekciarsko-nacjonalistycznej
hołoty nieustające, jak najbardziej szczere i samolubne, bo w interesie
swojego i naszego bezpieczeństwa, nieustająco:

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2016-04-21 00:25:21

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Chiron napisał:
> Poza tym- ten wyrok to IMO kpina z Norwegii

Niezupełnie. Więźniowie skazani na dożywocie
są odpowiedzialni za morderstwa w więzieniach,
więc może to nie takie głupie skazać człowieka
z nadzieja na wyjście. Prędzej bym wyśmiał tutejsze
prawodawstwo co specjalnie pod Trynkiewicza
się zmieniło.

8. Data: 2016-04-21 06:47:08

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
użytkownik Chiron napisał:
> [...]

więc może to nie takie głupie skazać człowieka
z nadzieja na wyjście. Prędzej bym wyśmiał tutejsze
prawodawstwo co specjalnie pod Trynkiewicza
O naszym prawodawstwie nie wspominam. Jednak jeśli wielokrotny zabójca może
sobie robić takie jaja- i jeszcze sąd mu to przyklepuje- to nie świadczy to
dobrze o Norwegii. Piszesz, że opłaca się nie skazywać na dożywocie- bo
zabije kogoś (sam tego argumentu używam). No dobrze, masz rację- tylko brak
kary śmierci i możliwość luksusowego życia w więzieniu- z prawami, jakich
pewno nie ma każdy Norweg- to kpina z cechy, jaką musi mieć kara: odstraszać
następców. Wręcz przeciwnie- to zachęca

--

Chiron

9. Data: 2016-04-21 15:27:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 06:47:07 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> pewno nie ma każdy Norweg- to kpina z cechy, jaką musi mieć kara: odstraszać

Ciekawostka: Tutaj jest heavy-metalowa laurka, jaką wystawił mu Wszebąd
(chyba jeszcze ze Szczeżunem):
https://youtu.be/fwpQtYZIihQ

10. Data: 2016-04-21 16:00:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Hiipokryzja polega na tym, że Norwegowie tak naprawdę cieszą się, że on
> strzelał do tych czarnych - dlatego tak łagodny wyrok...

No to może wypuścić...

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Polska spada z 18 na 47 miejsce w rankingu wolności mediów
Religia Smoleńska substytutem polskiego antysemityzmu
To oczywiste że tak było
Dzieci- śmieci
Syria