Protest katolików

91. Data: 2016-04-27 15:19:04

Temat: Re: Protest katolików
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 20:08:28 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

> To nie jest czepianie się słówek, to jest właśnie kluczowa sprawa.
> Wszyscy tzw. "obrońcy życia" zachowują się tak, jak gdyby prawo
> nakazywało komukolwiek dokonanie aborcji w określonych przypadkach, a
> oni musieli z tym walczyć. Natomiast nic z tych rzeczy - oni (oraz każdy
> inny kto jest totalnym przeciwnikiem aborcji), nie muszą się decydować
> na aborcję, jeśli nie chcą, nawet w przypadku zagrożenia życia. Więc o
> co tu tak naprawdę chodzi? O tym poniżej...

Powiedz mi dlaczego zabójstwa twoim zdaniem są karalne.
Zabójca też przecież nie musi zabić, a my nie musimy go karać.
A jednak w niektórych krajach dostaje się za to nawet "czapę".

tematach jak wyżej. A co do mojego zaangażowania -to nawet jeśli mi na to nie
pozwolisz jednak zachowam to dla siebie tym bardziej że używasz swojej narracji jako
zakamuflowanego szantażu: "albo się sPOwiadaj co robisz w temacie albo "morda w
kubeł". Swoją POstawą tylko sygnalizujesz że sama masz coś na sumieniu.

> [...]
> uniemożliwiającą opiekę nad nimi. Albo też potrafią sobie wyobrazić, że
> to nie byłoby tak "hop siup" nosić, z traumą gwałtu, dziecko
> gwałciciela, urodzić je, a potem komuś oddać. Dlatego że prolife'owców
> te sprawy z reguły nie dotyczą ani im nie zagrażają, tak łatwo im
> zmuszać innych ludzi do poświęceń. W ten sposób chcieliby zostać
> świętymi cudzym kosztem. Ze swojej strony mogą sobie tylko pokrzyczeć, a
> potem jeszcze (o z grozo!) będą się domagać separacji szkolnej
> niepełnosprawnych dzieci od swoich wymuskanych i wychuchanych wnusiów.

Na sobie przepracowałem narodziny dziecka po różyczce żony w pierwszym miesiącu
ciąży. Pierwsze słowa ginekologa po diagnozie: "No to kiedy usuwamy?" Usunęliśmy
zaraz...ginekologa (nota bene kobietę). Dziś syn jest świetnym wiolonczelistą i
informatykiem w jednym, dziewczyny się o niego wręcz zabijają.
Mam przyjaciół wychowujących dzieci z downem, autyzmem i innymi
niepełnosprawnościami. Nie jest im łatwo ale mają w sobie więcej radości niż niejedna
"normalna" i "ustawiona materialnie" rodzina. Wszyscy -jako środowisko- sobie razem
staramy pomagać. Wiem co to znaczy wychowywać takie dzieci. Moja matka wiele lat
pracowała jako rehabilitant w przedszkolu dla dzieci upośledzonych. Byłem tam nie
raz.
Masz coś jeszcze do powiedzenia w temacie doświadczenia życiowego trudnych sytuacji
rodzinno-wychowawczych?

92. Data: 2016-04-27 15:24:13

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 kwietnia 2016 08:31:39 UTC+2 użytkownik ikka napisał:

> czyli nie pojąłeś. Spróbuj jeszcze raz.

Że co? Ze tylko ty masz prawo do decyzji o prze-życiu płodu w którym jest tylko 50%
twoich genów? Za samowolną aborcję kobieta powinna dostawać zasądzone takie
gigantyczne odszkodowanie za straty moralne na rzecz ojca zabitego dziecka że po
jednym takim procesie wszystkie byście się dobrze zastanowiły zanim któraś by
spróbowała ;P

93. Data: 2016-04-27 15:34:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com

> [...]
jednym takim procesie wszystkie byście się dobrze zastanowiły zanim któraś by

Oczywiście psychicznie chorzy wiedzą najlepiej co kobieta powinna robić ze swoim
ciałem, ciekawe że tacy co narzucają innym swój szariat religijny siedzą w Geuntanamo
i myśle że tu jest miejsce nie tylko dla islamskiego oszołoma.

94. Data: 2016-04-27 15:50:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 kwietnia 2016 15:34:04 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
spróbowała ;P

> Oczywiście psychicznie chorzy wiedzą najlepiej co kobieta powinna robić ze swoim

Płód nie jest "jej ciałem". Sprawdź Glob swoje IQ, bo z takim jakie masz powinieneś
umrzeć bezPOtomnie w ramach higeny gatunku ;P

95. Data: 2016-04-27 15:52:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
- pokaż cytowany tekst -
> [...]

Płód nie jest "jej ciałem". Sprawdź Glob swoje IQ, bo z takim jakie masz powinieneś
umrzeć bezPOtomnie w ramach higeny gatunku ;P

Jest, trzeba było do szkoły chodzić a nie buraku ideologię absurdu łykać dewiantów w
sutannach.

96. Data: 2016-04-27 16:18:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 kwietnia 2016 15:52:15 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
umrzeć bezPOtomnie w ramach higeny gatunku ;P

> Jest, trzeba było do szkoły chodzić a nie buraku ideologię absurdu łykać dewiantów

Różnice genomu płodu i matki przeczą twojemu słownemu szaleństwu.
Zaniżasz POziom tej grupy tak mocno że zastanawiam się czy kobieta która miała odwagę
cię urodzić zrobiłaby to wiedząc wcześniej co z ciebie wyrośnie.
Przekonałeś mnie niniejszym swoją osobą do zgody na aborcję w wypadkach stwierdzenia
wad wrodzonych rozwoju mózgu płodu...grożących narodzinami istot ludzkich tobie
POdobnych.

97. Data: 2016-04-27 16:39:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Chory fantyczny chuju plemnik też ma DNA, komórka jajowa też ma DNA i wiesz że
zapłodnienie zabija plemnik i komórkę z ich własnym oddzielnym DNA.? Paznokieć tez
ma DNA, włosy tez mają DNA, bakterie też maja DNA. Walcz kurwo o ochronę bakterii
syfilisa.
Poziom kretynizmu oszołów jest zatrważający.
Dlaczego ciebie kurwo chora, nie interesuje że antykoncepcja zwalcza aborcje i
edukacja sekaualna?. Jak ci chodzi o mało aborcji to potępiaj kler, gdyż jest
odpowiedzialny za rozrost aborcyjnego podziemie, gdzie każde dane pokazuję że
najbardziej skrobią się katolicy. Zajmicie się własnym pizdami i kutasami, od innych
się odpierdol.

98. Data: 2016-04-27 17:15:39

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-27 o 15:02, m...@g...com pisze:
> [...]
merytorycznych (słówko pochodne od meritum -czyli sedno, clue sprawy).

> Napisz jeszcze że żaden zabójca nie musi zabijać, przecież to jego dobra wola...

Ależ religianci mają binarne wyobrażenie świata...
Jest wiele sytuacji w których zabójca musi zabijać.
Np. w obronie własnej, albo żołnierz, który dostał rozkaz, albo psychol
który słyszy głosy namawiające go do palenia czarownic na stosach...
Inwencja ludzka nie zna granic...

> Jeśli do mnie bijesz to pudło.

Ale pudło że co?
Z argumentem się zgadzasz, ale ciebie nie dotyczy?

Pozdrawiam
Piotr

99. Data: 2016-04-27 17:26:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-04-27 15:50, obywatel m...@g...com uprzejmie donosi:

> [...]
>
> Płód nie jest "jej ciałem". Sprawdź Glob swoje IQ, bo z takim jakie masz powinieneś
umrzeć bezPOtomnie w ramach higeny gatunku ;P

To może niech wspominana przez Ciebie kobieta odda zarodek ojcu i on
sobie niech nosi. Gdzie i jak tylko zechce.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

100. Data: 2016-04-27 17:43:29

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-27 o 15:19, m...@g...com pisze:

> Powiedz mi dlaczego zabójstwa twoim zdaniem są karalne.

Nie wszystkie są karalne.

> Zabójca też przecież nie musi zabić, a my nie musimy go karać.
> A jednak w niektórych krajach dostaje się za to nawet "czapę".

No ba! I zabójca dostaje za to wynagrodzenie.

> [...]
zaraz...ginekologa (nota bene kobietę). Dziś syn jest świetnym wiolonczelistą i
informatykiem w jednym, dziewczyny się o niego wręcz zabijają.

Ładna bajeczka, ale dzieci bez mózgu nie potrafią grać na wiolonczeli i
nie bardzo sobie zdają sprawę z istnienia komputerów. Dziewczyny za
takimi też raczej się nie uganiają. Przynajmniej ja nie znam takiego
przypadku.
Ale ty zapewne znasz i mi podasz.

> Mam przyjaciół wychowujących dzieci z downem, autyzmem i innymi
niepełnosprawnościami. Nie jest im łatwo ale mają w sobie więcej radości niż niejedna
"normalna" i "ustawiona materialnie" rodzina.

A niejedna "normalna" i "ustawiona rodzina" ma w sobie więcej radości
niż rodzina z warzywem przykutym do łóżka.
I co teraz?

Ty sobie nadałeś prawo do przymuszania siłą innych do "tych" radości.
Wiesz, że ludzie są różni (btw. popierasz klonowanie?) i nie wszyscy
czerpią radość z tego samego?

> Wszyscy -jako środowisko- sobie razem staramy pomagać.

I nikt nie zamierza wam tego zakazywać.

> Wiem co to znaczy wychowywać takie dzieci.

Wychowywałeś? Jeśli nie, to znaczy, że bajki opowiadasz.
Wydaje ci się że wiesz. Wydaje ci się, że wszystkie rozumy pozjadałeś bo
zostałeś natchniony jakąś tajemną wiedzą z zaświatów.

> Moja matka wiele lat pracowała jako rehabilitant w przedszkolu dla dzieci
upośledzonych. Byłem tam nie raz.

No. Ja też od czasu do czasu chodzę do zoo i podziwiam zaangażowanie
pracowników.

(mam nadzieję, że aluzję zrozumiałeś)

> Masz coś jeszcze do powiedzenia w temacie doświadczenia życiowego trudnych sytuacji
rodzinno-wychowawczych?

A ty masz coś jeszcze do powiedzenie w temacie _cudzego_ doświadczenia
życiowego trudnych sytuacji rodzinno-wychowawczych?

Pozdrawiam
Piotr

Seksizm
Star Trek Voyager oburzony złem w Polsce
Brejwikowi źle w kiciu :-O
Polska spada z 18 na 47 miejsce w rankingu wolności mediów
Religia Smoleńska substytutem polskiego antysemityzmu