Re: Protest katolików

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 27 Apr 2016 06:50:15 -0700 (PDT)
<nfcnan$m5c$1@node1.news.atman.pl> <nfcnu5$mss$1@news.icm.edu.pl>
<nfcq9v$j6j$1@node2.news.atman.pl> <nfcu3r$o01$1@news.icm.edu.pl>
<nfd07b$v26$1@node1.news.atman.pl> <nfd930$gbd$1@news.icm.edu.pl>
<3...@g...com>
<nfdvd0$nbt$1@node2.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<nfn20a$bar$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<6...@g...com>
Subject: Re: Protest katolików
From: m...@g...com

W dniu środa, 27 kwietnia 2016 15:34:04 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> m...@g...com

> Że co? Ze tylko ty masz prawo do decyzji o prze-życiu płodu w którym jest tylko 50%
twoich genów? Za samowolną aborcję kobieta powinna dostawać zasądzone takie
gigantyczne odszkodowanie za straty moralne na rzecz ojca zabitego dziecka że po
jednym takim procesie wszystkie byście się dobrze zastanowiły zanim któraś by
spróbowała ;P

> Oczywiście psychicznie chorzy wiedzą najlepiej co kobieta powinna robić ze swoim
ciałem...

Płód nie jest "jej ciałem". Sprawdź Glob swoje IQ, bo z takim jakie masz powinieneś
umrzeć bezPOtomnie w ramach higeny gatunku ;P