I teraz możesz PISie naskoczyć TK ;)

1. Data: 2016-04-21 15:02:01

Temat: I teraz możesz PISie naskoczyć TK ;)
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/trybunal-konstytucyjn
y-zapis-o-immunitetach-parlamentarzystow-jest-konsty
tucyjny/eh0ljb

No jak nie opublikować "wyroku" poszerzającego zakres immunitetu parlamentarnego!? ;P

2. Data: 2016-04-21 22:56:49

Temat: Re: I teraz możesz PISie naskoczyć TK ;)
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-21 o 15:02, m...@g...com pisze:
> [...]
tucyjny/eh0ljb

> No jak nie opublikować "wyroku" poszerzającego zakres immunitetu parlamentarnego!?

Zasadniczo ten "wyrok" stwierdza, że jakieś tam zapisy obowiązującej od
dawna ustawy nie łamią konstytucji. I tu masz rację, PiS może TK
naskoczyć. Czy opublikują, czy nie opublikują - niczego to nie zmieni.
PiS jest pod ścianą a TK wyrokiem tym otwiera oczy niedowiarkom :P

Dębska

3. Data: 2016-04-22 13:08:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 kwietnia 2016 22:56:50 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski
napisał:
> [...]
> naskoczyć. Czy opublikują, czy nie opublikują - niczego to nie zmieni.
> PiS jest pod ścianą a TK wyrokiem tym otwiera oczy niedowiarkom :P

Ależ ty sie Debska ostatnio rozgadala! Ugh! ;P
Niedowiarkom -czego? Ze TK może i bez publikacji być prawo-sprawcza?
Czy tego ze TK jest uPOlityczniona az po same uszy? ;)

Protest katolików
Seksizm
Star Trek Voyager oburzony złem w Polsce
Brejwikowi źle w kiciu :-O
Polska spada z 18 na 47 miejsce w rankingu wolności mediów