Re: Protest katolików

From: Przemysław Dębski <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Protest katolików
Date: Fri, 22 Apr 2016 01:37:26 +0200

W dniu 2016-04-21 o 17:15, Kviat pisze:

> Sekciarze swoim małym rozumkiem nie ogarniają różnicy między nakazem, a
> zakazem.
> Przerasta ich zrozumienie tego, że pozwolenie na wykonanie aborcji
> nikogo nie przymusza do jej wykonywania.

Jak by nie patrzył, zakaz aborcji też nikogo nie przymusza do jej
wykonywania ;)

> Ich małe faszystowskie rozumki muszą się wpier... na siłę do czyjegoś
> życiorysu, bo inaczej mają problemy ze snem i zaczyna im cieknąć piana z
> pyska. Dopiero pełna kontrola nad innym człowiekiem ich uspokaja i marzą
> o powrocie niewolnictwa.

Chyba masz kolego jakiś problem ze sobą. Mogę Ci pokazać wiele sytuacji
w których inni w majestacie prawa wpierdalają (po twojemu wpier...) się
na siłę do czyjegoś życiorysu poprzez zakaz. I wiele z tych przypadków
będziesz gorąco popierał (choć nie wiem które). Na początek, co powiesz
na temat zakazu handlu własnymi organami ? Czy tu nie ma zastosowania
"mój brzuch moja sprawa" ? Zakaz wielożeństwa - trudno to nazwać inaczej
niż wpierdalanie się w cudze sprawy. Coś dla Leosia - zakaz bzykania
własnego potomstwa. A jak potomstwo jest już mocno dorosłe, samodzielne
i nagle poczuwa chuć do przodka, a nie, tu jest jakiś faszystowski
zakaz. Mam nadzieję, że zauważasz iż w przykładach tych nie ma
negatywnych konsekwencji dla osób trzecich ani zwierząt. A zakazy te
istnieją i mają się dobrze. Nie wiem czy którymś z przykładów trafiłem w
problem który Tobie akurat nie zwisa i nie powiewa. Gdybym jednak
trafił, to Twoja argumentacja przeciw poluzowaniu zakazu nie różniła by
się jakościowo na jotę od argumentacji dzisiejszych zwolenników zakazu
aborcji. Były by argumenty od naukowych, poprzez naukawe, dalej
moralnawe i etyczne. Pełen wachlarz faszystowskiej piany na pysku ;)

Dębska