Re: Protest kobiet 8 marca 2017

Data: 2017-05-23 10:42:26
Temat: Re: Protest kobiet 8 marca 2017
Od: "Chiron" <c...@t...ja>

news:5923e6f8$0$5154$65785112@news.neostrada.pl...

> Chiron, sorry, nie mam żadnej konkretnej opinii o tym czymś. Może to Ci
> wystarczy za opinię... :-)

Nie chciałem być wobec niego niegrzeczny- więc mając alternatywę przyjąłem,
że jest botem. No ale skoro nie jest..no cóż. Niestety- pamiętam wielu jemu
podobnych (sądząc po argumentacji) z poprzedniej komuny. Byli poutykani na
różnych stanowiskach, a jak ktoś np powiedział: "ktoś- tam był na Zachodzie
i w pół roku zarobił sobie na nowe autko" to taki Kviat stwierdział:
"kłamiesz. To są kłamstwa z Wolnej Europy. Ja wiem, jak jest naprawdę, bo
mam świadomość klasową". I piszę to bez cienia złśliwości. Niestety-
współczesna komuna wychowała sobie jeszcze gorszych- bardziej spolegliwych
zwolenników. To już bardziej przypomina Huxleya "Nowy, wspaniały świat". I
jest o wiele groźniejsze od leninowskiego "raju".

--
Chiron