Protest kobiet 8 marca 2017

11. Data: 2017-05-23 09:38:32

Temat: Re: Protest kobiet 8 marca 2017
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:
> Owszem, może się mylę. Dębska porównał go do globa. Jednak z globem mam
> wrażenie, że obcuję z człowiekiem. Z nim- nie. Oczywiście- mogę się mylić,
> ale chciałbym poznać Twoją opinię

Chiron, sorry, nie mam żadnej konkretnej opinii o tym czymś. Może to Ci
wystarczy za opinię... :-)

12. Data: 2017-05-23 09:40:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Tępe rasistki tak mają. Mają też wrażenie, że są mądre, piękne i młode.
> Ale nie przejmuj się, to tylko takie wrażenie.

Zaczynam mieć wobec ciebie poczucie winy.

13. Data: 2017-05-23 10:42:26

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Chiron, sorry, nie mam żadnej konkretnej opinii o tym czymś. Może to Ci
> wystarczy za opinię... :-)

Nie chciałem być wobec niego niegrzeczny- więc mając alternatywę przyjąłem,
że jest botem. No ale skoro nie jest..no cóż. Niestety- pamiętam wielu jemu
podobnych (sądząc po argumentacji) z poprzedniej komuny. Byli poutykani na
różnych stanowiskach, a jak ktoś np powiedział: "ktoś- tam był na Zachodzie
i w pół roku zarobił sobie na nowe autko" to taki Kviat stwierdział:
"kłamiesz. To są kłamstwa z Wolnej Europy. Ja wiem, jak jest naprawdę, bo
mam świadomość klasową". I piszę to bez cienia złśliwości. Niestety-
współczesna komuna wychowała sobie jeszcze gorszych- bardziej spolegliwych
zwolenników. To już bardziej przypomina Huxleya "Nowy, wspaniały świat". I
jest o wiele groźniejsze od leninowskiego "raju".

--
Chiron

14. Data: 2017-05-23 12:41:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 10:42, Chiron pisze:

> [...]
> sobie jeszcze gorszych- bardziej spolegliwych zwolenników. To już
> bardziej przypomina Huxleya "Nowy, wspaniały świat". I jest o wiele

Ja pierdziu...
To już nie jest odlot. To zwyczajna paranoja.
Ponabijałem się trochę z ciebie bo myślałem, że jesteś zwykłym oszołomem
od opętań i chemtrailsów, a teraz mi trochę głupio, że sobie żarty
robiłem z twojej choroby.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-05-23 14:11:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Ponabijałem się trochę z ciebie bo myślałem, że jesteś zwykłym oszołomem
> od opętań i chemtrailsów, a teraz mi trochę głupio, że sobie żarty

Masz nagle "poczucie winy", prawda? - widzę że mój post (niżej) dotarł i
jest skuteczny.
Widzisz? Tak właśnie działa PiS - bez demonstracyjnego "pull", bo wystarczy
uderzyć w odpowiedni klawisz w ludziach, a efekty same się pchają ma tacę.
Może do spowiedzi idź? Albo do psychoanalityka?
3333-)

16. Data: 2017-05-23 15:58:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 14:11, Ikselka pisze:

> Masz nagle "poczucie winy", prawda?

Nie.

>- widzę że mój post (niżej) dotarł i
> jest skuteczny.

Jeszcze nie przeczytałem.
Ale obiecuję ci, że później przeczytam.

> Widzisz? Tak właśnie działa PiS - bez demonstracyjnego "pull", bo wystarczy
> uderzyć w odpowiedni klawisz w ludziach, a efekty same się pchają ma tacę.

Że co?
Ty chyba z tej samej grupy co Chiron...

> Może do spowiedzi idź? Albo do psychoanalityka?
> 3333-)

Musiałoby się zdarzyć coś nadzwyczajnego. Jakieś twoje cudowne
wyleczenie z rasizmu, czy z homofobii przynajmniej.
Byłby to taki szok, że kto wie, może psychoanalityk miałby co robić...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2017-05-23 16:12:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie.

Kłamiesz. "Jest ci trochę głupio" - tu jest napisane o poczuciu winy.

> Jeszcze nie przeczytałem.

Kłamiesz. "Nie czytasz" akurat tych moich postów, na które nie możesz
odpowiedzieć, bo nie atakują cię wprost, a argumentów jak zawsze i tak ci
brak.

18. Data: 2017-05-23 17:31:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-23 o 16:12, Ikselka pisze:

> Kłamiesz. "Jest ci trochę głupio" - tu jest napisane o poczuciu winy.

Nie odpowiadam za twoje urojenia.

> Kłamiesz.

A czego znowu nie zrozumiałaś?

> "Nie czytasz" akurat tych moich postów, na które nie możesz
> odpowiedzieć,

Zaraz przeczytam i dostaniesz odpowiedź.
Nie sądzisz chyba, że masz jakikolwiek wpływ na to kiedy posty czytam,
kiedy i czy odpowiadam i w jakiej kolejności? :)
Masz zbyt wybujałe poczucie zajebistości.

> bo nie atakują cię wprost, a argumentów jak zawsze i tak ci
> brak.

Nie. Po prostu rzeczywistość nie jest w stanie sprostać twoim urojeniom.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2017-05-24 16:48:39

Od: franciszek_wenersky <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> dlatego kobiety tak masowo ruszyły

pyta i czarny protest Pyta.pl
https://youtu.be/LBEeFrKk8qk?t=5m35s

Nu ale to projekt obywatelski był. Z jednej strony drzesz mordę
żeby rząd rozpatrywał projekty obywatelskie, a z drugiej jesteś przeciwny
bo tyczył się aborcji. Tak dokładnie Ty i totalna łopozycja sami nie wiecie
czego chcecie.

Ten sam cyrk odbywa się przynajmniej raz do roku i niczemu nie służy.
Jedni chcą na lewo, inni na prawo.

20. Data: 2017-05-24 18:04:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

franciszek_wenersky <f...@g...com> wrote:

> [...]
> czego chcecie.
>

> Ten sam cyrk odbywa się przynajmniej raz do roku i niczemu nie służy.

A PiS robi swoje i chwała mu za to.

Ofiary komunizmu
Świat według Kviata?
Jestem Syryjczykiem.
Depardijew uszoł iz Rassiji.
Policja wprowadzi do prywatnych mieszkań.