Protest! (na fali roznych protestow, ktore sie tu ukazuja)

1. Data: 2003-03-07 13:17:48

Temat: Protest! (na fali roznych protestow, ktore sie tu ukazuja)
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W imieniu wszystkich inwalidow, ktorzy tak jak ja poruszaja sie o kulach,
chcialbym stanowczo i z cala determinacja zaprotestowac przeciwko zimie.

Otoz w zimie robi sie slisko, co nam, inwalidom poruszajacym sie o kulach
(w skrocie IPSOK) zdecydowanie utrudnia zycie i czasami uniemozliwia wrecz
bezpieczne poruszanie sie po drogach i chodnikach naszych miast oraz wsi.

Po glebokim zastanowieniu dochodzimy do wniosku, ze polsrodki, ktore
proponuja nam nasze wladze sa zdecydowanie niewystarczajace i sa jedynie
mydleniem oczu. Polsrodki te, a mianowicie nakaz czyszczenia zalegajacego
sniegu sprzed posesji przez dozorcow, sa zdecydowanie niewystarczajace i,
jak pokazuje doswiadczenie sa czesto lekcewazone.

W zwiazku z tym, my, IPSOK, uwazamy, ze zime nalezy zniesc jakims dekretem
badz odpowiednia ustawa.
Adam Pietrasiewicz
Redaktor Biuletynu Sceptycznego
www.biuletynsceptyczny.z.pl

---
Ten list został wysłany przy użyciu Gołąbka http://www.amsoft.com.pl/golabek

2. Data: 2003-03-07 15:36:55

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> jak pokazuje doswiadczenie sa czesto lekcewazone.
>
> W zwiazku z tym, my, IPSOK, uwazamy, ze zime nalezy zniesc jakims dekretem
--------------------------------------
Popieram! Jednak w związku z tym ,że dekrety ani ustawy w naszym kraju nie
są skuteczne, proponuję przeniesienie III RP na południowy brzeg m.
Śródziemnego. Na przykład (nie przymierzając na teren obecnej Algierii, ale
tylko na jej północną część) By się to powiodło, należałoby wpierw usunąć
stamtad nadmiar Arabów, z którymi współżycie nie jest możliwe. Tych, którzy
mają wątpliwości co do takiego sposobu postępowania informuję, że onegdaj
Arabowie zrobili to samo wypychając stamtąd ludność rdzenną, a teraz z braku
wrogów wytłukują się sami między sobą.
Ponadto gdyby udało się zmniejszyć nachylenie osi ziemskiej do płaszczyzny
ekliptyki moglibyśmy i u nas pozbyć się tych idiotycznych pór roku
nadających się tylko dla narciarzy i kandydatów do leżenia w gipsie.
Zbig A Gintowt

3. Data: 2003-03-07 17:46:50

Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Fri, 7 Mar 2003 16:36:55 +0100, "Zbigniew Andrzej Gintowt"
<z...@c...net.pl> napisał:

> [...]
>ekliptyki moglibyśmy i u nas pozbyć się tych idiotycznych pór roku
>nadających się tylko dla narciarzy i kandydatów do leżenia w gipsie.

Popieram rozwiązanie bez wypierania, zabierajmy się za pochylanie osi.

Z poważaniem:
Zdzisław Sokołowski

4. Data: 2003-03-07 18:02:42

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W piątek, 07 marca 2003 18:46:50 Zdzisław napisał/a

> Popieram rozwiązanie bez wypierania, zabierajmy się za pochylanie osi.

Tak.

Bo ja chcialem zwrocic uwage szanownego zgromadzenia na to, ze z ludzmi to
jest tak, ze sa bierni. To znaczy na przyklad wszyscy narzekaja na pogode,
ale nikt nic nie robi, zeby to zmienic!

5. Data: 2003-03-07 22:37:17

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

Przedwczoraj widziałem przez okno, jak mój sąsiad podwiózł żonę bezpośrednio
pod klatkę (dziewczyna po złamaniu nogi).
Z przerażeniem patrzyłem, jak nienauczona doświadczeniem wysuwa kule na ok.
1-1,5 m przed siebie. Powierzchnia przed klatką standardowa (lód). Udało jej
się, drugiej nogi nie złamała. :-)
--
Pozdrawiam.
Perła

6. Data: 2003-03-08 05:52:14

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W piątek, 7 marca 2003 23:37:17 Pearl napisał/a

> [...]
> 1-1,5 m przed siebie. Powierzchnia przed klatką standardowa (lód). Udało jej

Ja wlasnie obserwuje, ze w ramach ulatwiania zycia wozkowcom, utrudnia sie
zycie kulasom.

Otoz w zasadzie wszystki nowe budowle maja podlogi z takiego fajnego
marmuru czy innego lastryko, na ktorym superfajnie sie zapewne jezdzi
wozkiem i rownie superfajnie sie czlowiek o kulach slizga, jesli jest tylko
choc troche wilgoci. I w zasadzie nikt na to nie zwraca uwagi - tak jakby
architekci nie mieli za grosz wyobrazni.

7. Data: 2003-03-08 07:37:41

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Adam napisal:

- Cos mi sie wydaje ze dowalasz nam wozkowiczom :-) calkiem
niesprawiedliwie. Wozki tez potrafia sie po tym slizgac, a poza tym to
jeszcze sie "pierdzi" tzn opony wydaja taki dzwiek - co cholernie zwraca na
nas uwage. :-)

pozdr.
Arek

8. Data: 2003-03-08 10:13:08

Od: "Marian L" <marian.landowski()@lama.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-))
"Adam Pietrasiewicz" w
news:LAPTOP07032003190242redaktorbs@wp.pl... napisał:

> Bo ja chcialem zwrocic uwage szanownego zgromadzenia na to, ze z ludzmi to
> jest tak, ze sa bierni. To znaczy na przyklad wszyscy narzekaja na pogode,
> ale nikt nic nie robi, zeby to zmienic!

Znaczy się, widać że wspólne wysiłki związane z pochylaniem osi
dają efekt, jest coraz dłuższy dzień, no i coraz cieplej :-)).

Pozytywnie zaskoczony efektem tych wspólnych wysiłków
zapytowywuję - może znajdziecie radę na proces starzenia się :-((.

Problem dotyczy właściwie tylko tej brzydszej połowy rodzaju ludzkiego.
Panie - którym składam życzenia z okazji święta 8 Marca,
nie mają takiego kłopotu bo obowiązuje u nich zasada:
"Do trzycatki potem spadki".
Wykorzystanie przez panów środków stanowiących hobby
u pań tj. kosmetyków w rodzaju spirytusu salicylowego,
wody brzozowej, wywołuje u nas inne skutki w rodzaju
przerwy w życiorysie, uciążliwego bólu głowy itp.
Zresztą dzisiaj to już drogie środki, bo po obniżce akcyzy
zwykły czysty alkohol skuteczniej i szybciej odkłada
proces starzenia się na później. Niestety jednak nie stanowi
to rozwiązania problemu :-((.

Pozdrawiam :-))
Marian L

na wszelki wypadek jakby sie pojawil!
wolontariusz potrzebny.......
Co mi daje Internet?
Oświadczenie
list wysłany z serwisu SamiSobie-Szukam porady prawnej