list wysłany z serwisu SamiSobie-Szukam porady prawnej

1. Data: 2003-03-06 21:00:02

Temat: list wysłany z serwisu SamiSobie-Szukam porady prawnej
Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

PYTANIE; Mąż mój nie ma wymaganych okresów składkowych i nieskladkowychw w ostatnim
dziesięciolecju który dla zmarłego wynosi 5 lat .ZUS odmówił mi prawa do renty po
zmar.lym mężu.Lekarz orzecznik orzekł
całkowitą niezdolnosc do pracy z wczesniejszą datą niz zgonn nastąpił, lecz mąż w tym
czasie pracował. jaki ma to skutek dla mnie jesli nadal brakuje tych okresow.Lekarz
ponadto orzekł równierz czasową niezdolność oraz pomoc osób trzecich.Każde z tych
orzeczeń ma inną datę.Jak sąd to rozpatrzy.
ELZBIETA

Szukasz banku bez prowizji ?=20
mBank - załóż konto
http://epieniadze.onet.pl/mbank