Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego

From: f...@p...com (Franz Maurer™)
Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.sci.farmacja
Subject: Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego
Date: Fri, 14 Sep 2001 06:56:11 GMT
<9npvb5$1e7$1@sunsite.icm.edu.pl>
<4...@4...com>

On Thu, 13 Sep 2001 12:32:21 +0200, Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
wrote:

>Zauważ, że apteki oprócz otwierania się zamykaja się. O ile obecnie
>ilośc zamykanych i otwieranych jest podobna (co znaczy, że ich liczba
>jest w miarę stała), to kiedy utrudnisz otwieranie nowych, to będzie
>ich mniej.
>Czyli ich liczba będzie spadała.

Zupelnie bledne zalozenie.
Wzrost lub spadek ilosci aptek nie zalezy wcale od tego czy szewc albo
inny byznesmen bedzie mogl ja otworzyc.
Bo ten byznesmen w tej aptece moze co najwyzej zasuwac z mop-em.

>Spisek aptekarzy. Dla kogo jest za dużo? Co to powoduje?
Jesli juz chcesz poszukac spisku to musisz poszukac dwa szczeble
wyzej.

>Nie, to nie żydzi ani masoni - to prowadzący interesy ludzie. A
>niektórzy z nich stwierdzają, że uczciwa konkurencja jest nie dla
>nich, więc trzeba ja ograniczyć.
Konkurencja jest nieuczciwa w momencie gdy drobne podmioty gospodarcze
zostaja postawione twarza w twarz z ponadnarodowym 'przedsiebiorstwem'
ktore posiada zaplecze finansowe umozliwiajace dumping cen dzieki
mozliwosci kilkuletniego finansowania swojej 'dzialalnosci' poprzez
- zyski z 20 albo 30 innych dzialek w ktorych 'dziala'
- niskooprocentowane kredyty.

>O nieuczciwą konkurencję.
>Bo widzisz, to JA płacę z leki i JA chcę decydować gdzie będę je
>kupował.
Pojdzmy dalej - mozesz je zrobic sobie sam...
Tak samonie musisz korzystac z porad lekarzy -
moze u weterynarza wyjdzie taniej?

--
Franz M.

expert na pl.sci.medycyna:
A w ogole picie alkoholu juz jest niemodne i nieekologiczne.