Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego

11. Data: 2001-09-19 05:53:57

Temat: Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego
Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Halasa <k...@i...pm.waw.pl> w wiadomości do grup dy
skusyjnych napisał:m...@i...pm.waw.pl...

> Alez to jest powszechne. Nie miesza sie do funkcjonowania (np. pracy
> zarzadu) do momentu, w ktorym interes przestaje przynosic zyski.

Albo zyski generowane przez interes są zbyt małe w porównaniu do zakładanych

IRenka

mailto:a...@p...pl

" I 8-go dnia Pan popatrzył na świat i stworzył inżynierów"

12. Data: 2001-09-19 13:52:48

Od: Krzysztof Halasa <k...@i...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"APZW" <a...@p...pl> writes:

> Albo zyski generowane przez interes są zbyt małe w porównaniu do zakładanych

W aptece, ale apteki nie dzialaja na wolnym rynku. I to jest problem,
a nie kwalifikacje wlascicieli.
--
Krzysztof Halasa
Network Administrator

13. Data: 2001-09-20 11:46:29

Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 19 Sep 2001 17:30:41 +0200 "Czemark" <c...@p...com>
napisał(a):

>To w takim razie życzę ci by twoim szefem został kiedyś jakiś gość spoza
>twojej branży,

Tak mam.

>który nie mając pojęcia o czym mówi wtrącał się do tego co robisz.....

Gdyby tak robił to zmieniłbym pracę.
Na szczęście mój szef zna się na zarządzaniu, a to implikuje, że
potrafi słuchać.
--
___________ (R)
___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

14. Data: 2001-09-27 20:49:18

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze zrobmy tak:
zeby ladnie zakonczyc dyskusje, wystosuje oswiadczenie:

'jako maz farmaceutki, i, mam nadzieje, przyszlej wlascicielki apteki
(oczywiscie tylko i wylacznie dzieki nowemu PF:-) mam nadzieje, i wole, zeby na
kanary jezdzic osobiscie, a nie wysylac tam p. sen. kruka (chyba bylego??) i
jego watpliwej jakosci wspolnikow.

zadowolony?

ceny lekow nie wzrosna, o to sie nie martw, nad wszystkim czuwa gospodarz domu,
nie da on krzywdy zrobic nikomu - czyli panstwo, R.P.

adam

ps: o to wyznanie ci chodzilo??