Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: Protesty przeciwko fałszerstwom wyborczym i nieudolności PKW Re: Protesty przeciwko fałszerstwom wyborczym i nieudolności PKW

Re: Protesty przeciwko fałszerstwom wyborczym i nieudolności PKW

From: Hybki <k...@g...com>
Newsgroups: pl.regionalne.wroclaw,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Protesty przeciwko fałszerstwom wyborczym i nieudolności PKW
Date: Fri, 21 Nov 2014 21:17:51 +0100

W dniu 2014-11-21 o 18:05, wolim pisze:
> Aha! Dodam tylko jeszcze, że aby zostać członkiem komisji musisz być
> wpisana do rejestru wyborców na danym terenie, czyli, w skrócie, jeśli
> chcesz być członkiem komisji we Wrocławiu, musisz mieć tu prawo do
> głosowania.
>
> Pozdrawiam,
> MW

nie ma wymogu niekaralności?
a trzeba mieć maturę, czy wystarczy kochać silę przewodnią narodu?

"Miejska Komisja Wyborcza we Wrocławiu popełniła błędy rachunkowe w
swoim protokole. Muszą odnaleźć błąd i poprawić dane. Do momentu, kiedy
to się nie stanie, przerywamy prace. Dziś na pewno nie będzie
oficjalnych wyników wyborów - ogłosił w piątek po godz. 18.30 sędzia
Marek Poteralski, przewodniczący Wojewódzkiej Komisji Wyborczej we
Wrocławiu. Chodzi o błędy w protokole z wyborów do sejmiku Dolnego
Śląska. Poteralski nie chciał zdradzić, jak poważne to błędy, ani czy
mogą mieć wpływ na ostateczny wynik głosowania.

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3652978,komis
ja-wyborcza-mamy-bledy-we-wroclawiu-przerywamy-prace
,id,t.html

Kto poza urzędnikami, czyli osobami zainteresowanymi podtrzymaniem
istniejącego systemu
może pozwolić sobie na kilka dni w lokalu wyborczym?
przecież nie człowiek pracy, zasuwający 13 godzin na dobę

a mogło by być tak prosto i uczciwie

http://veedo.pl/swiat-i-ludzie,2,2782/cyfrowa-urna-z
rewolucjonizuje-wybory,1293461
--