Protetyka

1. Data: 2005-01-20 02:36:54

Temat: Protetyka
Od: Basik <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile trzeba mieć usuniętych zębów (obok siebie???), żeby protetyk zechciał
zrobić protezkę na ubezpieczenie?

Basia

2. Data: 2005-01-20 18:04:02

Temat: Re: Protetyka
Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basik" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ile trzeba mieć usuniętych zębów (obok siebie???), żeby protetyk zechciał
> zrobić protezkę na ubezpieczenie?

:)))
hehheehhehehheh he he he h eh eheh heh

hahhahahaaa ha ah ah aha ah a

bua bub aubuab au buaaab uabaua a :):):)

Protetyk? Kogo masz na mysli?

ZYperF

3. Data: 2005-01-20 22:45:10

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basik" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ile trzeba mieć usuniętych zębów (obok siebie???), żeby protetyk zechciał
> zrobić protezkę na ubezpieczenie?

5 i wiecej, nie musza byc obok siebie ;)

Adam

4. Data: 2005-01-20 22:52:59

Od: Basik <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 20 Jan 2005 19:04:02 +0100, Zyper#Findler napisał(a):

> [...]
> hehheehhehehheh he he he h eh eheh heh
>
> hahhahahaaa ha ah ah aha ah a
>
> bua bub aubuab au buaaab uabaua a :):):)

Z czego się śmiejesz? Nie pomyliło Ci się przypadkiem z proktologiem?
Protetyk to taki dentysta, który robi sztuczne zęby i koronki.

5. Data: 2005-01-20 22:56:32

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zyper#Findler" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> Protetyk? Kogo masz na mysli?
>
> ZYperF

Leo, jak nie umiesz grzecznie dziewczynie odpowiedziec, to nie kwaś...

buuuahaahahahahahahha

Adam ;)

6. Data: 2005-01-20 23:37:55

Od: Basik <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 20 Jan 2005 23:45:10 +0100, Adam napisał(a):

> Użytkownik "Basik" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> 5 i wiecej, nie musza byc obok siebie ;)

Mojej matce dentysta (w największym centrum stomatologicznym w Warszawie,
przy ul. Nowy Zjazd 1) powiedział, że nie zrobi jej na ubezpieczenie
protezki na 4 przednie zęby, bo minister zdrowia uchwalił, że ma brakować 5
zębów. Nie przyjął do wiadomości, że matce brakuje jeszcze ósemki. Czy to
jest w porzadku? Za protezkę (4 zęby) zażyczył sobie (prywatnie) 450 zł.

Pozdrawiam,Barbara

7. Data: 2005-01-21 09:51:52

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

? KE?

8. Data: 2005-01-21 09:55:14

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z czego się śmiejesz? Nie pomyliło Ci się przypadkiem z proktologiem?
> Protetyk to taki dentysta, który robi sztuczne zęby i koronki.

Protetyk to pojecie niescisłe. Protezownia to miejsce gdzie wykonuje sie np.
protezy i tam pracuja technicy dentystyczni. Lekarz dentysta ze
specjalnoscia z protetyki to IMHO wcale nie protetyk.

A smieje sie bo cos podczuwam, ze bedzie trza wyrwac zdrowego zeba aby dojsc
do magicznej cyfry 5.

ZYperF

9. Data: 2005-01-21 18:57:51

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basik wrote:

> [...]
> uchwalił, że ma brakować 5 zębów. Nie przyjął do wiadomości, że matce
> brakuje jeszcze ósemki. Czy to jest w porzadku? Za protezkę (4 zęby)

zapytaj w oddziale NFZ

--
Adam

GG #402495

10. Data: 2005-01-21 23:08:43

Od: Basik <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 21 Jan 2005 10:55:14 +0100, Zyper#Findler napisał(a):

> Protetyk to pojecie niescisłe. Protezownia to miejsce gdzie wykonuje sie np.
> protezy i tam pracuja technicy dentystyczni. Lekarz dentysta ze
> specjalnoscia z protetyki to IMHO wcale nie protetyk.

Tylko, że te zęby robi nie dentysta. Oddaje wycisk/odcisk protetykowi do
wykonania, a potem je montuje w szczęce pacjenta.
Mojej mamusi to wszystko jedno kto wykona, aby były tylko takie jak trzeba.

> A smieje sie bo cos podczuwam, ze bedzie trza wyrwac zdrowego zeba aby dojsc
> do magicznej cyfry 5.

Adam napisał, że ten piąty, wyrwany ząb może być sobie w innym miejscu
np.górnej szczęki, ale hieny chcą dorwać pieniądze i wmawiają, że wyrwane
zęby muszą być obok siebie, bo niby tak minister zdrowia zarządził. Nie
chcą zrobić protezki na Fundusz Zdrowia, czyli ubezpieczenie.
Matka powiedziała, że nie ma sił już się prosić i zrobi to u nich
prywatnie. Zostawi im chyba 2.000 zł.( pójdzie pewnie ta sumka do kieszeni
p.doktora), bo chce zrobić z mostkami i koronkami, na stałe.

Pozdrawiam,Basia

jaka substancja najskuteczniejsza ?
Kraków - stomatologia
immunoreaktivity
Jak wnieść bakterie i drobne ustroje ... Wybitnie TG
Reakcja na zmiany ciśnienia atmosferycznego