Przebranie na jasełka - król :)

21. Data: 2010-01-09 13:36:59

Temat: Re: Przebranie na jasełka - król :)
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena wrote:

> A młody jeszcze w wieku podstawówkowym? (Przepraszam, no nie pamiętam)
> Bo część kolegów mojego najstarszego ;) syna w tym czasie chodziła na
> dyskoteki, żeby poganiać po schodach (w berka, znaczy, grali). Mój też
> chętnie spędzał czas na dyskotekach w ten sposób.

No ostatnie pół roku w podstawówce;-) Właśnie problem polega na tym, że
nawet po tych schodach poganiac nie mogą, bo ich nie wypuszczają z sali;-)
Ale rozgrzeszyłam Młodego - też by mnie szlag trafił na miejscu przy tak
wysokich lotów muzie;-)
J.

22. Data: 2010-01-11 11:41:23

Od: "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Jan 2010 16:52:40 +0100, w_e napisał(a):

> Najprościej to właśnie peleryna Zorro obszyta złotym łańcuchem
> choinkowym takim grubym

Tak własnie zrobiłam. Młody biega po dobu i krzyczy, że jest czerwonym
batmanem...hmmm...a miał byc król-mędrzec ;)
pozdrawiam
Ania

23. Data: 2010-01-11 11:42:57

Od: "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Jan 2010 20:27:53 +0100, w_e napisał(a):

> To najprościej fartuszek- taka zapaska (no ja miałam zestaw strojów
> ludowych) czerwony, jak narzucisz na ramiona to można pod szyją
> zawiązać, do tego obszyłam srebrnym (bo innego nie było) łańcuchem
> choinkowym.

Najgorsze jest to, że jak mu to zawiązałam to ta szmata zsuwa się do tyłu i
ja mam wrażenie, że go przydusza. Moje dziecko takiego wrażenia nie ma,
biega po mieszkaniu i nie daje sobie tego sciagnąć. A wydawało się, że to
powazny szesciolatek ;)
pozdrawiam
Ania

24. Data: 2010-01-11 11:44:34

Od: "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Jan 2010 20:31:42 +0100, w_e napisał(a):

> Na srój pirata to pewnie coś w domu znajdziesz- koszulka spodnie.
> Ewentualnie na białej koszulce czarną kredką narysować czaszkę, na głowę
> chustka, a potem wełniania skarpeta i do niej przymocowany tekurowy hak
> obwinięty folią aluminiową. Skarpetę zakłada się na rękę jak rękawicę i
> już gotowy kapitan Hak.

"O nie mamo. To nie jest taki bylejaki pirat".
No, ale tym to się będę martwić po jasełkach. Zapobiegawczo zrobie przegląd
starych koszulek i spodni.
pozdrawiam
Ania

25. Data: 2010-01-11 11:48:36

Od: "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jan 2010 21:35:16 +0100, Vicky S. napisał(a):

> [...]
> Kupiliśmy dziś kraciastą koszulę w H&M za 40 zł - będzie dobra też później,
> więc niewielka inwestycja ;) Do tego w C&A upolowałam pasem parciany mający
> klamerke z gwiazdą (prawie jak szeryf) ;)
> Do tego jeansy, bandanka na szyje i kapelusz kowbojski taty (kupiony
> ubiegłego lata).
>
> Nie lubię balów karnawałowych, bo moje dziecko wymyśla różne rzeczy, które
> ciężko zrealizować, a ja nie mam talentu twórczego. Podsuwam mu propozycje,
> które jestem w stanie wykonać i jak na razie udaje mi się wyjść z tego bez

To ja tez najtańszym kosztem. W zeszłym roku był hrabioa Drakula. Kupiłam
uzywaną pelerynę (z Tesco) za parę złotych na Allegro. Do tego biała
koszula i czarne spodnie. Trochę makijażu i ... dziecko zrobiło furorę na
balu (wśród innych dzieci, że łaaaa wampir i wśród innych matek, że taaakie
proste).
pozdrawiam
Ania

26. Data: 2010-01-11 17:04:30

Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna G. pisze:

> Tak własnie zrobiłam. Młody biega po dobu i krzyczy, że jest czerwonym
> batmanem...hmmm...a miał byc król-mędrzec ;)
> pozdrawiam

Mój jak na Kacpra przystało był królem ze złotem.
Teraz mam większy dylemat, bo kółko teatralne jedzie jutro na przegląd
jasełek. Młody miał super strój dla Józefa specjalnie kiedyś szyty na
taką okazję i wygrzebany z mojego szkolnego zbioru. Ot, długa brązowa
alba. Nawet na niego pasowała. I pewnie pasowałaby dalej gdyby dziecko
nie nosiło na ręce od czwartku szyny Kramera i teraz żaden rękaw na tę
rękę nie wchodzi. Jedyne co mu mogę założyć to taką bez rękawów koszulkę
sportową na wf, która się rozciąga, ale to jakoś Józefowi nie przystoi ;)
No, ale mam się podobno nie martwić, czymś go tam jutro pozawijają żeby
pasowało.
--
w_e

27. Data: 2010-01-13 15:22:08

Od: "Jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:1nmzejbhxkrhr.zrfp9s9xhcdf$.dlg@40tude.net...
> Dzisiaj potrzebuję waszej pomocy lub pomysłów na płaszcz (pelerynę) dla
> króla (mędrca).

- ja szukam inspiracji na zdjęciach wypożyczalni, sklepów, aukcji itp.
(całkiem sporo wersji kostiumów można wygooglać - od bardzo bogatych do
zupełnie prostych.)
- król ma też coś w ręce - złoto , kadzidło, mirrę itp. ew. berło ? (bombka
choinkowa plastikowa lub styropianowa na patyku lub w ręce oklejona różnymi
"złotkami", koralikami i cekinami )

Powodzenia
S.

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4764
(20100112) __________

28. Data: 2010-01-14 11:11:20

Od: "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jan 2010 16:22:08 +0100, Jarek napisał(a):

> - ja szukam inspiracji na zdjęciach wypożyczalni, sklepów, aukcji itp.
> (całkiem sporo wersji kostiumów można wygooglać - od bardzo bogatych do
> zupełnie prostych.)
Jak sobie wpisałam trzej królowie, mędrcy, itp.to jeszcze bardziej
zgłupiałam

> - król ma też coś w ręce - złoto , kadzidło, mirrę itp. ew. berło ? [...]

z tego obowiązku zwolniła mnie pani w przedszkolu i załatwiła dzieciom
rekwizyty.
W pierwszej wersji dziecko mi powiedziało, że bedzie przedstawienie, on
będzie królem i będzie niósł wodę :D
Potem okazało się, że to przedstawienie to jasełka, król to ma być mędrzec
a poniesie wonną mirrę ( dziecko zrozumiało wodnąmilę)

Na szczęście strój już uszyty, zaniesiony do przedszkola, jutro pierwsze z
"przedstawień"
pozdrawiam
Ania

29. Data: 2010-01-14 14:21:43

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl> napisał
| Na szczęście strój już uszyty, zaniesiony do przedszkola, jutro pierwsze z
| "przedstawień"

:)
My już też po balu, na szczęscie niskim kosztem. Poświęciłam moją bluzkę
sylwestrową - jebucka czerwień ze srebrną nitką ( obcięty golf a z niego
udziergałam rękawiczkę bez palców hehehhe ) od babci pożyczona niezliczona
ilość bransoletek, czarne rurki, włosy ( po warkoczach na noc ) rozpuszczone
z pasemkami z HM, pasek nabijany ćwiekami kupiłam tanim sortem w lumpach +
kolczyki za 5 zł. Mikrofon ( hicior ! bo prawdziwy ) pożyczony z firmy. I
już mamy pełną gębą Hannah Montana ;)
Uff to na ten rok mam przebranie z głowy :D

Za rok uprę się przy hot-dogu !

--
Kasia + Weronika (9-latka) + 0,5 Maćka (1 rok i 8 miesięcy)
gg 181718

30. Data: 2010-01-21 11:12:25

Od: chomik <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Jan 2010 12:48:36 +0100, Anna G. napisał(a):

> [...]
> balu (wśród innych dzieci, że łaaaa wampir i wśród innych matek, że taaakie

Ania. Dzieki za pomysł. Mój chce być Indiana jones. Dam mu pomysł drakuli
może sie spodoba.

--
Agnieszka

Gdzie na ....
katar, katar, katar i czasem kaszel :(
[CROSS] Czy u nas da się kupić dzieciaka?
przykład idzie z zachodu
Urzędnicy dla dobra dziecka