Przebyta ciaza

1. Data: 2002-01-31 09:07:29

Temat: Przebyta ciaza
Od: u...@v...com (Ultor) szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy mozna w jakis sposob sprawdzic czy kobieta byla w przeciagu 5 lat
w ciazy ? Cos mi po prostu nie pasuje ze 18 letnia kobieta moze miec
zalozona spirale ... przeciez zaklada sie ja dopiero po pierwszym
dziecku. Zastanawiam sie wiec czy mozna w jakis sposob stwierdzic ze
kobieta byla kiedys w ciazy ?

2. Data: 2002-01-31 09:19:46

Temat: Re: Przebyta ciaza
Od: "adam" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ginekolog po badaniu moze spokojnie stwierdzic, czy pacjentka byla w ciazy -
a jesli chodzi o spirale - nie ma regukly, ze zaklada sie tylko po pierwszym
dziecku - przed, a raczej zamiast pierwszego dziecka tez mozna..

adam

Użytkownik Ultor <u...@v...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
isał:3...@n...indo.net.id...

3. Data: 2002-01-31 10:10:49

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ultor wrote:

> [...]
> zalozona spirale ... przeciez zaklada sie ja dopiero po pierwszym
> dziecku. Zastanawiam sie wiec czy mozna w jakis sposob stwierdzic ze

A ja się zastanawiam, czy nie próbujesz naruszyć czyjejś prywatności, i
to w jej bardzo intymnej sferze. Jeżeli czegoś nie wiesz o danej
kobiecie, to spytaj wprost albo uznaj, że wiedzieć na razie nie
powinieneś.

Leszek

4. Data: 2002-01-31 11:13:47

Od: u...@v...com (Ultor) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>to w jej bardzo intymnej sferze. Jeżeli czegoś nie wiesz o danej
>kobiecie, to spytaj wprost albo uznaj, że wiedzieć na razie nie

Nigdy nie wierz kobiecie, zwlasza w Azji :)

5. Data: 2002-01-31 11:30:38

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ultor wrote:

> LT:> Jeżeli czegoś nie wiesz o danej kobiecie [...]
>
> Nigdy nie wierz kobiecie, zwlasza w Azji :)

Hmm, ten tego - też stosowałbym zasadę ograniczonego zaufania (zwłaszcza w
Azji), ale po cholerę ci informacja o ciąży?

Leszek

6. Data: 2002-01-31 14:58:31

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pierwszym
> dziecku - przed, a raczej zamiast pierwszego dziecka tez mozna..

a ciekaw jestem jak ten lekarz ma stwierdzic niby i jakim badaniem ze
kobieta byla w ciazy...???
ja nigdy bym sie na takie cos nie odwazyl...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

7. Data: 2002-01-31 16:39:33

Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

WALDIM <w...@a...pl> wrote:
[...]
> a ciekaw jestem jak ten lekarz ma stwierdzic niby i jakim badaniem ze
> kobieta byla w ciazy...???
> ja nigdy bym sie na takie cos nie odwazyl...

Z tego co pamietam jestes praktykujacym ginekologiem. Jak slusznie
mowisz w 100% stwierdzic sie nie da, ale... Jezeli kobieta rodzila w
szpitalu w Polsce to conajmniej jedna przeslanke do wnioskowania o
odbytej ciazy mozesz miec, prawda? Przy zalozeniu rzecz jasna ze
zbadasz pacjentke a nie tylko dokonasz wywiadu.

> WaldiM

p.s. Nie podaje dokladnie o czym mysle bo jakos nie mam zaufania do
osoby ktora zadala pierwotne pytanie.

--
cezar
CYBER Service

8. Data: 2002-01-31 17:50:43

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ultor" <u...@v...com> napisał w wiadomości

> Bo po prostu cos mi mocno nie pasuje w historii ktora od niej
> uslyszalem.

co innego stwierdzic ze rodzila... a co innego ze byla w ciazy... jak
wiadomo od zajscia w ciaze do porodu mija 10 dlugich ksiezycowych
miesiecy...
nie znam takiego odwaznego ginekologa ktory na 100% by sie wypowiadal czy
dana kobieta byla w ciazy czy nie...
byla w ciazy to byla... nie byla to nie byla.. co za roznica...
no chyba ze z Toba... ale to juz inna broszka...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

9. Data: 2002-01-31 17:53:38

Od: "Tomasz Bandurski" <d...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezar Cichocki" <c...@g...cs.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> zbadasz pacjentke a nie tylko dokonasz wywiadu.

> p.s. Nie podaje dokladnie o czym mysle bo jakos nie mam zaufania do

Jezeli zbada pacjentke to moze zobaczyc czy _rodzila_ "drogami natury" (w
dodatku niezaleznie od tego czy w Polsce czy gdzie indziej - hint: nie
chodzi o episiotomie), ale jak stwierdzic czy _byla_w_ciazy_?

T.

10. Data: 2002-02-01 04:56:24

Od: u...@v...com (Ultor) szukaj wiadomości tego autora

>Hmm, ten tego - też stosowałbym zasadę ograniczonego zaufania (zwłaszcza w
>Azji), ale po cholerę ci informacja o ciąży?

Bo po prostu cos mi mocno nie pasuje w historii ktora od niej
uslyszalem.

plamica Schoenleina-Henocha
strona grupy p.s.m.??
paluch