Przebyta ciaza

11. Data: 2002-02-01 09:13:22

Temat: Re: Przebyta ciaza
Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

Tomasz Bandurski <d...@a...gda.pl> wrote:
[...]
> Jezeli zbada pacjentke to moze zobaczyc czy _rodzila_ "drogami natury" (w
> dodatku niezaleznie od tego czy w Polsce czy gdzie indziej - hint: nie
> chodzi o episiotomie), ale jak stwierdzic czy _byla_w_ciazy_?

Proponuje zebysmy nie drazyli dalej tego tematu. W przeciwnym razie
naruszymy prywatnosc pacjentki.
Jezeli czlowiek chce wiedziec - niech ta pania zapyta.

Sugeruje zakonczenie watku.

--
cezar
CYBER Service

12. Data: 2002-02-01 12:13:44

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ciekaw jestem jak ten lekarz ma stwierdzic niby i jakim badaniem ze
> kobieta byla w ciazy...???
> ja nigdy bym sie na takie cos nie odwazyl...

przepraszam, chodzilo o porod - to faktycznie dwie rozne sprawy...

adam

plamica Schoenleina-Henocha
strona grupy p.s.m.??
paluch