Przechowywanie muliny-fajny sposób

1. Data: 2005-06-30 09:14:20

Temat: Przechowywanie muliny-fajny sposób
Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może wy o tym wiedziałyście,ale ja nie i zawzięcie upycham moje mulinki do
jakiegoś śmiesznego pudełka.

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=88947&PhotoID=814163

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=88947&o
b=0

Miłego oglądania.

Agas

2. Data: 2005-06-30 09:42:50

Temat: Re: Przechowywanie muliny-fajny sposób
Od: "OLUSIA" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agas <a...@o...pl> napisał(a):

> Może wy o tym wiedziałyście,ale ja nie i zawzięcie upycham moje mulinki do
> [...]
Witam! Ja jeszcze inaczej to robię, bo podane sposoby są piękne, tylko
wymagają miejsca niestety, a ja z blokowiska jestem i cieszę się jedną szafą,
co wiem i tak jest dużo... Więc jako pracownik biurowy zabieram z biura
zużyte teczki papierowe, które normalnie sie wyrzuca, tzn. plecy od teczek,
dzielę ja przeważnie na 3 części, rogi zaokrąglam nożyczkami i dziurkaczem
robię kilka dziurek w dłuższym brzegu. Potem dzielę mulinę albo kolorami,
albo do obrazka, tnę ją na kawałki takie jak używam 60-80 cm i przewlekam
przez oczka, tak jak frędzle i piszę obok nr i producenta (np. DMC, Ariadna)
i biorąc do ręki tekturkę wszystko wiem. Tekturki mieszczą się w pudełku
zamkniętym i tyle.
Olusia

3. Data: 2005-06-30 09:55:40

Od: "Monika Jeziorska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny:)))

Od kilku lat haftuje i nazbieralo mi sie tego sporo tzn mulinek
niestety taki sposob pprzechowywania ich jak na zdjciach jest malo praktyczny
poniewaz gdy zostanie nie duzy kawalek muliny to nie ma go jak tam doczepic
a taki maly czasami jest potrzebny.

Bardzo dlugo szukalam sposobu na przechowywanie mulin, no i znalazlam.

Od mojego narzeczonego dostalam taki maly kuferek na nitki moje bo
przewracaly sie wiecznie w torebkach.

Wiec tak - jkais kuferek albo nawet pudelko po buutach:))
Do tego dokupilam takie male torebeczki foliowe zaciskane na gorze natim
zaciskiem, napewno wiecie jakie, tak jak kawy capuucino sa zamykane.
Kupilam takie malutkie. 100szt kosztowalo chyba 6zl.
I tak. Do 1 torebeczki 1 motek muliny + kawalki co pozostaly. Na torebeczce
pisze markerem niescieralnym Firme np. Anchor, Ariadna, DMC itd i nr muliny.
Nawet jesli zgubi mi sie papierek od muliny na torebeczce mam
napisane.Torebeczki zostaja na stale:)
Nic sie nie gubi, po skonczonej pracy chowam spowrotem do woreczkow i musze
wam powiedziec ze sprawdza sie to super:))
Polecam
Monika

4. Data: 2005-06-30 10:09:02

Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Ja swoje mulinki trzymam w kopertach listowych. W jednej kopercie jeden
kolor . Mój synek (Bubek rozrubek) pozdejmował mi banderolki z mulinek i
póżniej nie wiedziałam jaki to kolor. Teraz na kopercie pisze numer kolorku.
Nie mam problemu z szukaniem.
Pozdrawiam / Ania Rydzyńska Gdynia.

5. Data: 2005-06-30 10:25:30

Od: Brzydula <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Dnia Thu, 30 Jun 2005 12:09:02 +0200, Ania Rydzyńska <a...@s...pl>
napisał:

> Witam.
> Ja swoje mulinki trzymam w kopertach listowych. W jednej kopercie jeden
> kolor . Mój synek (Bubek rozrubek) pozdejmowa? mi banderolki z mulinek i
> pó?niej nie wiedzia?am jaki to kolor. Teraz na kopercie pisze numer
> kolorku.

Mój sposób przechowywania jest niemal identyczny. Mam dwa pudełka po
przesyłce książek (szerokość ciut większa od koperty) i są w nich koperty
z opisami ułożone w kolejności. A aktualnie wykorzystywane nitki do
haftowania mam przeciągnięte przez przedziurkowany na brzegu kartonik i
również opisane. Jak do tej pory system sprawdza się w 100% a dodatkowo
jest niedrogi (tylko koszt kopert).

--
Pozdrowienia,
Agnieszka z Sosnowca

6. Data: 2005-06-30 11:08:36

Od: "Baśka" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Moniko, ja tak samo przechowuję mulinę ;), naklejam cenówki (bo są widoczne) na
woreczek i piszę nr ! Mam kuferek z Avonu i jest pakowny :) , wszystkie mulinki
ładnie sie mieszczą i nie przewalaja się po domu ;) Pozdrawiam Baśka

7. Data: 2005-06-30 12:58:23

Od: "c...@o...pl" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja myslalam ze z tymi zamykanymi woreczkami i markerem to tylko moj
oryginalny pomysl:)

8. Data: 2005-06-30 18:30:57

Od: "Bernardetta" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W moim przypadku patyczki i segragator DMC zupełnie sie nie sprawdzil.
Dlaczego? Po prostu to nie było "to". Wszystkie moje mulinki trzymam w
pudełku nawinięte na kartoniki z Needle&Art (plastikowe są wg mnie
lepsiejsze od tekturkowych :)) Wszystkie podpisałam cienkim markrem do CD -
Producent i numer. I jeszcze jedna ważna rzecz... nie mam juz problemu z
przechowywaniem krotkich nitek.
http://www.needleart.pl/kat.php?kat_id=33

Pozdrawiam
Ber...ta Toruń

9. Data: 2005-07-01 08:15:01

Od: "marti" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bernardetta <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

> Producent i numer. I jeszcze jedna ważna rzecz... nie mam juz problemu z

Jejku jak ja tego szukałam! Obeszłam tyle pasmanterii, że aż głowa boli i
wszędzie robili głupie mini nie wiedząc o co mi chodzi. Wielkie dzięki!
Nareszcie zrobię ten obiecany porządek z mulinkami.

Pozdrawiam,
Marti
W-wa

10. Data: 2005-07-01 09:38:24

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

marti wrote:

> Jejku jak ja tego szukałam! Obeszłam tyle pasmanterii, że aż głowa boli i
> wszędzie robili głupie mini nie wiedząc o co mi chodzi. Wielkie dzięki!
> Nareszcie zrobię ten obiecany porządek z mulinkami.

W Hobby Studio tekturowe szpuleczki są tańsze- po 4,95/opakowanie 50szt

Pozdrawiam
J.

[ot] rachunki za robótki- prośba o rad
szydełko - prośba o rozszyfrowanie schematu
(xxx) Flower Fairies- schematy
tafta - jak usztywnić?
szydełko - prośba o wzór bluzeczki