Przeciwwskazania do pracy biurowej

1. Data: 2007-11-15 14:11:10

Temat: Przeciwwskazania do pracy biurowej
Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcialem sie spytac jakie sa podstawowe przeciwwskazania do pracy
biurowej, bo dostalem propozycje zatrudnienia i nie wiem pod jakim
katem lekarz bedzie mnie badal, mam kat.A wojskowa wiec chyba nie
bedzie problemow

2. Data: 2007-11-15 14:12:32

Temat: Re: Przeciwwskazania do pracy biurowej
Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Badanie wzroku, RTG pluc, krew, mocz.
Da sie przezyc :)

Uzytkownik "Sebcio" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

3. Data: 2007-11-15 14:23:43

Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co moze wykluczac z takiej pracy???

4. Data: 2007-11-15 14:24:52

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze mówiac to chyba tylko brak konczyn górnych i dolnych.
Do pracy w biurze potrzebujesz rece i czasami ruszyc dynka. Badania
przejdziesz bez zadnych problemów.

5. Data: 2007-11-15 14:28:54

Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Nov 2007 15:24:52 +0100, "Bongiorno"
<b...@o...pl> wrote:

>Szczerze mówiac to chyba tylko brak konczyn górnych i dolnych.
>Do pracy w biurze potrzebujesz rece i czasami ruszyc dynka. Badania
> [...]
a czego szukaja w tej krwi i moczu???
ja oczywiscie niczego nie cpam, nie pale ani nie pije, ale z pewnych
wzgledow moge miec nie najleprze wyniki moczu lub krwi (np.cukier) czy
to moze stanowic jakis problem???

6. Data: 2007-11-15 14:35:43

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czego szukaja w tej krwi i moczu???
> ja oczywiscie niczego nie cpam, nie pale ani nie pije, ale z pewnych
> wzgledow moge miec nie najleprze wyniki moczu lub krwi (np.cukier) czy
> to moze stanowic jakis problem???

Napisze tak: ja pale i pije (okolicznosciowo), kumpel ma cukrzyce i
spokojnie przechodzimy badania okresowe :). Co do moczu i krwi to nikt nie
bedzie ci szukac alkocholu czy nikotyny, sa to podstawowe badania - ale co
do szczególów to juz uklon w strone specjalistów.

7. Data: 2007-11-15 16:09:10

Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Nov 2007 15:35:43 +0100, "Bongiorno"
<b...@o...pl> wrote:

> [...]
>bedzie ci szukac alkocholu czy nikotyny, sa to podstawowe badania - ale co
>do szczególów to juz uklon w strone specjalistów.

czyli rozumiem ze w przypadku w miare zdrowych osob lekarz nie bedzie
robil problemow?

8. Data: 2007-11-16 06:59:38

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli rozumiem ze w przypadku w miare zdrowych osob lekarz nie bedzie
> robil problemow?

Zadnych.

9. Data: 2007-11-16 08:32:28

Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Nov 2007 07:59:38 +0100, "Bongiorno"
<b...@o...pl> wrote:

>Uzytkownik "Sebcio" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

>jakim

>nie
>co

>Zadnych.

A nienajlepsze wyniki badania krwi stanowia jakies przeciwwskazania do
podjecia pracy, dawno nie robilem i zupelnie nie wiem jakie moge miec
wyniki(np. wysokie OB)

10. Data: 2007-11-16 09:11:26

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebcio wrote:

> A nienajlepsze wyniki badania krwi stanowia jakies przeciwwskazania do
> podjecia pracy, dawno nie robilem i zupelnie nie wiem jakie moge miec
> wyniki(np. wysokie OB)

chłopie wyluzuj, wyniki wykluczą chyba tylko w przypadku wykrycia jakiejś
ciężkiej choroby - wtedy powinieneś się cieszyć że wykryłeś na czas i
możesz podjąć leczenie.

--
www.vegie.pl

down
Pęknięcie - kość klinowata
antybiotyk i ja ( w temacie borelki )
szukam Pani doktor
POMOCY- diagnoza Extraskeletal Ewing sarcoma