Przeciwwskazania do pracy biurowej

11. Data: 2007-11-16 09:38:58

Temat: Re: Przeciwwskazania do pracy biurowej
Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Nov 2007 10:11:26 +0100, tomek wilicki <t...@w...pl>
wrote:

>chłopie wyluzuj, wyniki wyklucz? chyba tylko w przypadku wykrycia jakiej?
>ciężkiej choroby - wtedy powiniene? się cieszyć że wykryłe? na czas i
>możesz podj?ć leczenie.
wtedy juz dla mnie nic nie bedzie, bo nie wiem czy sam bede....

12. Data: 2007-11-16 09:40:34

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebcio wrote:

> wtedy juz dla mnie nic nie bedzie, bo nie wiem czy sam bede....

obecnie już chyba 99% chorób wykrywanych zwykłym badaniem krwi można bez
problemu leczyć.

--
www.vegie.pl

13. Data: 2007-11-16 09:58:04

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sebcio" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
czy

> A nienajlepsze wyniki badania krwi stanowia jakies przeciwwskazania do
> podjecia pracy, dawno nie robilem i zupelnie nie wiem jakie moge miec
> wyniki(np. wysokie OB)

Wysokie OB to najmniejszy problem, zwykly stan zapalny w organizmie, np.
przeziebienie. Naprawde nie masz czym sie martwic. Jak mówia w wojsku takie
badanie to poprostu sztuka.

14. Data: 2007-11-16 10:09:13

Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Nov 2007 10:58:04 +0100, "Bongiorno"
<b...@o...pl> wrote:

> [...]
>przeziebienie. Naprawde nie masz czym sie martwic. Jak mówia w wojsku takie

dziekuje za te pare cieplych slow i otuchy, balem sie bo jestem
chorowity a ta praca tos traszna szansa dla mnie na poprawe losu, na
to by cos osiagnac

15. Data: 2007-11-16 10:12:41

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >
> dziekuje za te pare cieplych slow i otuchy, balem sie bo jestem
> chorowity a ta praca tos traszna szansa dla mnie na poprawe losu, na

Powodzenia.

16. Data: 2007-11-16 13:09:27

Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Nov 2007 10:40:34 +0100, tomek wilicki <t...@w...pl>
wrote:

>obecnie już chyba 99% chorób wykrywanych zwykłym badaniem krwi można bez
>problemu leczyć.
wiesz w sumie to co innego mialem na mysli, ale i tak dzieki za info

17. Data: 2007-11-18 08:20:10

Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Nov 2007 11:12:41 +0100, "Bongiorno"
<b...@o...pl> wrote:

>Uzytkownik "Sebcio" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

>Badania

>wiadomosci
>pod
>chyba

>pewnych
>(np.cukier)

>nikt

>bedzie

>takie

>Powodzenia.

A czy nadciesnienie(ale leczone, czyli dobre cisnienie po lekach) moze
bcy takim przeciwwskazaniem?

18. Data: 2007-11-18 20:14:36

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 09:20, Sebcio <s...@w...pl> wrote:

> A czy nadciesnienie(ale leczone, czyli dobre cisnienie po lekach) moze
> bcy takim przeciwwskazaniem?

NIE

down
Pęknięcie - kość klinowata
antybiotyk i ja ( w temacie borelki )
szukam Pani doktor
POMOCY- diagnoza Extraskeletal Ewing sarcoma