Re: Przedluzanie przewodu odplywowego od pralki

1. Data: 2002-07-29 20:31:45

Temat: Re: Przedluzanie przewodu odplywowego od pralki
Od: "Krzysztof Markowski" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem w Castoramie przewód odpływowy (2,5 m).
Połączyłem dosyć scisło z przewodem, ktory wychodził z pralki.
Całość spokojnie sięga miejsca w ścianie gdzie jest wyprowadzony odpływ ale
... jest on na wysokości ok 30 cm więc w/g instrukcji pralkowej pewna część
przewodu odpływowego musi być na wysokośći powyżej 60 cm. Pozostało mi
zamocowanie - dołączonego do zestawu - plastikowego łuku przytrzymującego
węża - do ściany. Jedno mnie trapi - całość nie wygląda zbyt estetycznie -
szara rurka na ścianie ;-)
Na razie nie mam pomysłu czym to zakryć (?!?)

--
pozdrawiam !
--= Zielony =--