Re: Przedstawiamy państwu imigranta

11. Data: 2016-02-11 14:23:34

Temat: Re: Przedstawiamy państwu imigranta
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 lutego 2016 11:01:10 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Dlaczego nie chcesz przyznać że Słowianie mają Serce a nie są to tacy
> handałysi jak żydzi?

Bo to nie byłoby politpoprawne.

12. Data: 2016-02-11 14:24:38

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 lutego 2016 13:35:03 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
pl...

> Moim zdaniem to niekoniecznie był test, to mogła być nawet negatywna
> kampania demokratów, co nie zmienia faktu, że w Polsce mógłby oberwać nawet
> parasolką staruszki.

U Niemców to staruszka by oberwała - od samych Niemców :->

13. Data: 2016-02-11 14:26:37

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2016 o 14:23, XL pisze:

> Bo to nie byłoby politpoprawne.

Tak, żyd to nadczłowiek, nie to co Słowianin

14. Data: 2016-02-11 14:35:00

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-11 o 14:23, XL pisze:

> Bo to nie byłoby politpoprawne.

no wiesz, posądzasz mnie o oportunizm? :-) be iksia

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

15. Data: 2016-02-11 17:32:21

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-11 13:34, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

A wcześniej by go jeszcze okradli.

16. Data: 2016-02-11 17:50:23

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>Tak, żyd to nadczłowiek, nie to co Słowianin

Dlatego pierwszy pisze się z małej litery, a ten ostatni z dużej.

17. Data: 2016-02-11 17:51:32

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2016 o 17:50, Ghost pisze:

> Dlatego pierwszy pisze się z małej litery, a ten ostatni z dużej.

żyd jako wyznawca judaizmu - z małej ;-)

18. Data: 2016-02-11 17:53:31

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
pl...

W dniu 2016-02-11 o 13:34, Ghost pisze:

>demokratów? a czy to nie byłby strzał w stopę ? ;-)

Owszem, strzał w stopę republikanów :-)

19. Data: 2016-02-11 22:49:53

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> nawet
> parasolką staruszki.

U Niemców to staruszka by oberwała - od samych Niemców :->

Niestety- ale i nasze społeczeństwo też już jest zidiociałe

--

Chiron

Bankructwo
Rząd PiS chce prześwietlić spółkę Zygmunta Solorza-Żaka
"Spotlight"
Znowu dzicz niecywilizowana z Polski
"klient nasz pan"