Re: Przedstawiamy państwu imigranta

1. Data: 2016-02-11 10:36:13

Temat: Re: Przedstawiamy państwu imigranta
Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-11 o 10:03, Ghost pisze:
> Jak myślicie co by się stało gdyby w Polsce takiego gościa postawić?
>
> https://www.youtube.com/watch?v=fboITcWaHy8
>
> Myślę, że mógłby dostać wpierdol :(

antonim amerykanina to polak i na odwrót.
tu nie ma porównania, nawet w mniej kontrowersyjnych sprawach.
dla odmiany/przykładu; przeciętna polka, której lekarz zrobi ewidentne
kuku z zaniedbania swoich obowiązków, skuli się i powie że to dopust
boży, natomiast jej bliscy i rodziną będą płakać z kułaki i jedyne co
zrobią to rozsieją plotki na temat winowajcy.
przeciętna amerykanka jak ją lekarz bada zbyt długo, pozwie go o
molestowanie i tego samego dnia pod jego gabinetem, mieszkaniem zbierze
się pół dzielnicy z transparentami o poparciu dla racji tej kobiety. to
zupełnie inne mentalności, stąd tym bardziej w powyższym, nie ma
porównania. :-)
druga sprawa, że takich czelendży w necie coraz więcej ludzie zdają
sobie sprawę, że mogą być częścią takiego testu na tolerancje.
--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

2. Data: 2016-02-11 10:39:48

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2016 o 10:36, Naja pisze:
> przeciętna amerykanka jak ją lekarz bada zbyt długo, pozwie go o
> molestowanie i tego samego dnia pod jego gabinetem, mieszkaniem zbierze

Widać że Polacy są wyższym Narodem niż Amerykanie

3. Data: 2016-02-11 10:45:00

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-11 o 10:39, pinokio pisze:

> Widać że Polacy są wyższym Narodem niż Amerykanie

:-D ... szczuplejszym na pewno!

4. Data: 2016-02-11 10:47:22

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2016 o 10:45, Naja pisze:

> :-D ... szczuplejszym na pewno!

Ogólnie Słowianie są najlepsi
https://www.youtube.com/watch?v=8zxGJHgIaJw

5. Data: 2016-02-11 10:59:20

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-11 o 10:47, pinokio pisze:

> Ogólnie Słowianie są najlepsi
> https://www.youtube.com/watch?v=8zxGJHgIaJw

nie, nie są najlepsi, są po prostu inni. :-)

6. Data: 2016-02-11 11:01:22

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2016 o 10:59, Naja pisze:
> nie, nie są najlepsi, są po prostu inni. :-)

Dlaczego nie chcesz przyznać że Słowianie mają Serce a nie są to tacy
handałysi jak żydzi?

7. Data: 2016-02-11 11:05:54

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2016 o 11:01, pinokio pisze:
> Dlaczego nie chcesz przyznać że Słowianie mają Serce a nie są to tacy
> handałysi jak żydzi?

Dlaczego my musimy się trzymać z Rosją a nie USrealem

8. Data: 2016-02-11 11:12:37

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-11 o 11:01, pinokio pisze:

> Dlaczego nie chcesz przyznać że Słowianie mają Serce a nie są to tacy
> handałysi jak żydzi?

a dlaczego mam chcieć, zdumiony? :-)

9. Data: 2016-02-11 13:34:55

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
pl...

>druga sprawa, że takich czelendży w necie coraz więcej ludzie zdają sobie
>sprawę, że mogą być częścią takiego testu na tolerancje.

Moim zdaniem to niekoniecznie był test, to mogła być nawet negatywna
kampania demokratów, co nie zmienia faktu, że w Polsce mógłby oberwać nawet
parasolką staruszki.

10. Data: 2016-02-11 14:21:38

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-11 o 13:34, Ghost pisze:

> Użytkownik "Naja" napisał w wiadomości grup
pl...

> Moim zdaniem to niekoniecznie był test, to mogła być nawet negatywna
> kampania demokratów,

demokratów? a czy to nie byłby strzał w stopę ? ;-)

> co nie zmienia faktu, że w Polsce mógłby oberwać
> nawet parasolką staruszki.

być może.

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

Bankructwo
Rząd PiS chce prześwietlić spółkę Zygmunta Solorza-Żaka
"Spotlight"
Znowu dzicz niecywilizowana z Polski
"klient nasz pan"