"klient nasz pan"

1. Data: 2016-02-10 15:25:45

Temat: "klient nasz pan"
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do niedawna śmietana President była jedyną naturalną śmietaną dostępną w
mojej okolicy, inne do świństwa.
A dziś niespodzianka - śmietana President stała się podobnym świństwem.
Widocznie pan inwestor uznał, że nie będzie działał "charytatywnie" i
musi jeszcze więcej zarobić.
Podobnie - do wszystkiego dodaje się szkodliwy syrop
glukozowo-fruktozowy, rynek ani bojkot tego nie załatwi!

2. Data: 2016-02-10 17:53:30

Temat: Re: "klient nasz pan"
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-10 15:25, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

Współczuję.

Dowcip
Gdy upada wiara w Boga
Polska bestia