Przedstawmy sie

91. Data: 2001-12-27 10:52:51

Temat: Odp: Przedstawmy sie
Od: "Małgorzata Nowicka" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja też:

> imie: Małgorzata
> miasto: Kraków
> wiek: 25
> Rodzina:
mąż-nie_mąż Michał; synek Adaś - roczek skończy 9. stycznia i Małe_co_Nieco
w brzuchu - planowane narodziny połowa lipca 2002r.

92. Data: 2001-12-27 10:53:06

Temat: Re: Przedstawmy sie
Od: "Michał Przybył" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> imie: Michał
> miasto: Piotrków Tryb.
> wiek: 31
> Rodzina: żona, 1 dziecko - Mateusz 4 latka

Pozdr.
Michał

93. Data: 2001-12-27 12:22:13

Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur" <a...@j...net> napisał w wiadomości
03.jasien.net...

> [...]
>
> No i co z tego? Moze ujme to tak (i przedstawie sie troszke
jednoczesnie):
> -prowadze siec lokalna... ludzie maja w niej dostep do internetu, maja
> serwer grup dyskusyjnych, maja grupy polskie, miedzynarodowe, ale maja
tez
> grupy lokalne. Bardzo lokalne bo osiedlowe.
> Twierdze, ze jezeli w naszym przypadku wplynelo to na integracje ludzi
to w
> skali globalnej sa jeszcze wieksze szanse. Potwierdzeniem tego moze
byc
> sytuacja jaka ma miejsce na PSS oraz PSST.

możesz wyjaśnic co chciałes tym fragmentem przekazać? Że będziemy się
spotykać? integrować? Naprawdę nie bardzo rozumiem jaki związek z
przedstawianiem się tutaj ma prowadzenie przez Cebie jakiejkolwiek
sieci. Że nie wspomnę, że nie bardzo wiem co to PSS i PSST.

> Jakies traumatyczne wspomnienia?

Ja akurat teściową mam dobrą (co się ponoć rzadko zdarza), ale część
grupowiczów z "dzieci" czekało
na tą grupę aby móc ponarzekać na teściowe, a co nie było zgodne z
tematem grupy dzieci. I tylko o to mi chodziło.

> O doprawdy?
> Kobieto - a ja to co?

Jesteś moim mężem??????? To przepraszam najmocniej. Tylko nie
wiedziałam, że masz jakąś inną konbietę i z nią dzieci, chyba, że to ja
jestem tą inną z dziećmi, bo się pogubiłam.

Niegdzie nie powiedziałam, że mają tutaj pisać tylko i wyłącznie
kobiety. Mąż był przykładowy. Równie bezzasadne wydaje mi się podawanie
wieku i imienia żony - bo chyba to chciałes w tym fragmencie przekazać.
A jeśli nie to, to wybacz, ale chybam, tępa baba i nie wiem o co idzie.

> A popatrz ile tu facetow dookola!

Czekaj, czekaj, na podryw to ja pójdę na grupę cośtam.towarzyskie a nie
na rodzina. Nadal nie rozumiem, dlaczego mam podawać jakiekolwiek dane
męża i kto z tego będzie jaki pożytek.miał? Skoro on nie pisze i chce
pozostać anonimowy.

> Sam mam dwoje dzieci, moja Pani (nie ta z ktora je mam) akceptuje ten
fakt,
> i... chce zebym mial kolejne. Moze czas by sprobowac rozwiazywac
klopoty
> zanim urosna do rozmiarow, ktore uniemozliwia ich rozwiazanie.

Czekaj, czekaj, bo albo Ty piszesz w jakiś zakręcony sposób albo ja mam
gorączkę i to wysoką. Twoja pani z którą nie masz dzieci akceptuje Twoje
dzieci z inną kobietą i chce żebyś miał kolejne z inna kobietą. Ok,
jeden lubi rybki, drugi zbiera znaczki. Ale czy Twoja pani pisuje o tym
newsach? I czy fakt, że masz te dzieci z inną panią ma wpływ na to jak
się przedstawiasz tutaj?

> Tu tez mozna by polemizowac...

polemizuj - jestem gotowa

> Tu zgadzam sie. To jest chore! Ale z drugiej strony... to usenet :-(

i dlatego nie uważam za stosowne się przedstawiać aż tak bardzo. Osoby,
któe poznałam przez internet (głównie newsy) i potem poznałam je
osobiście wiedzą trochę o mnie. Ale zanim się z nimi spotkałam poznałam
ich zdania na ileś tematów, stoczyłam ileś bojowych dyskusji itp. I po
tym wszystkim chciałam je poznać. Nie wyobrażam sobie podawania wielu
informacji bezpośrednio mnie dotyczących osobom całkiem postronnym, a na
razie za taką Cię uważam. I to, że powiesz, że Twoja obecna kobieta to
Kasia (przykład) i masz dzieci z Marysią i dzieci te to Zygmunt i
Helenka nie pomoże mi Ciebie poznać, a dokładniej Twouich poglądów.

Zanim odpowiesz, przeczytaj też post Joli Pers w tymże wątku. Jola jest
jedną z osób, którą poznałam przez internet i cenię jej wypowiedzi,
ceniłam je już w momencie jak nic nie wiedziałam o Joli, ceniłąm je za
to co pisze i pisała. A dopiero po jakimś czasie wymieniłyśmy kilka
maili i nawet przypadkiem spotkałyśmy się w tym samym samolocie (o czym
ja niestety nie wiedziałam, a Jola tak - tego jej nie wybaczę :-)))

> I rob tak wlasnie jak napisalas...

Tak czynię. I pozdrawiam.

Tatiana nadal częściowo anonimowa

94. Data: 2001-12-27 15:13:29

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GosiaK <g...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0832h$7j3$...@k...task.gda.pl...
> Już się przedstawiam:
> imie: Małgorzata
> miasto: Wrocław
> wiek; hmm - 25 lat (jeszcze do kwietnia)
> Rodzina: mąż Wojtek i córunia Adriana

ja tez do kwietnia 25.... byczek zodiakalny? Ja jestem z W-wia, mam 25
jeszcze do kwietnia. I dzieci jeszcze nie mam. I caly czas mi sie wydaje, ze
to stanowczo za wczesnie, a tu prosze - kolezanki i rownolatki dawno juz
matkami....
Czyzby i na mnie czas???

pozdrawiam
satia

95. Data: 2001-12-27 15:14:59

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aRt <w...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a07ipg$6kr$...@n...tpi.pl...
> Moze bysmy sie tak przedstawili wszyscy........?
> imie:
> miasto:
> wiek:
> Rodzina:

ania (satia)
Wroclaw
25 i pol
rodzina.... hm.... narzeczony i kot, ktory tak mnie kocha, ze jak dziecko,
slowo daje. Ale bedzie niebawem ....

pozdrawiam
satia

96. Data: 2001-12-27 16:00:36

Od: "Iśka" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aRt" <w...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Moze bysmy sie tak przedstawili wszyscy........?
imie: Agnieszka - tutaj Iśka
miasto: Gdańsk
wiek: 30
Rodzina: maż sztuk 1, dzieci sztuk 2, Linka 3 latka i Tymon 8 miesięcy,
kotki sztuk 2: mama i córka:)

Raz jeszcze witam Wszystkich!

Pozdrawiam - Iśka po Bardzo Udanych Świętach:)

97. Data: 2001-12-27 17:22:12

Od: "aRt" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:a0f83p$p6$2@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Artur" <a...@j...net> napisał w wiadomości
03.jasien.net...

Że nie wspomnę, że nie bardzo wiem co to PSS i PSST.

PSS: pl.soc.seks
PSST: pl.soc.seks.towarzyskie

--
aRt
GG: 1194188 # w...@p...wp.pl

98. Data: 2001-12-27 18:21:03

Od: "r" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
<..>
> Dziekuje:)
> Alan obchodzi imieniny w Dzien Nauczyciela.Nie w kazdym kalendarzu mozna
> znalezc to imie.
<..>
Witam!
...."Dnia Nauczyciela" też...
Romanq

99. Data: 2001-12-28 08:15:51

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0bm5k$ssv$...@n...tpi.pl...

)
> miasto: Wrocław
> wiek: 33 (ale stara jestem :-(((( )
> rodzina: mąż Rafał, córka Marta (prawie 4 lata)

wiesz co, jak mialam 15 lat, to gdy mowili w TV o jakiejsc narciarce, ze ma
20 lat, to mi jej bylo szkoda... ze juz taka stara, ze mlodosc za nia i juz
zostalo jej tylko starzenie sie.... Naprawde zal mi bylo tych, ktorzy
przekroczyli magiczna liczbe '20' i balam sie, ze ten wiek tez do mnie sie
zbliza. Dzis mam 26 lat i oczywiscie bunt wobec przemijania, ale mam tez
bratanka, ktory ma 11 lat i twierdzi, ze ja to ...no.... taka strasznie
stara to jeszcze nie jestem..... Dzieki ci, bratanku :-)))) Tymczasem ounkt
widzenia strasznie sie zmienia z wiekiem, co na pewno jest truizmem i pisac
o tym nie trzeba. Dzis ktos, kto ma 20 lat to szczypiorek.

Tak w ogole to pozdrowienia dla Wroclawianki od Wroclawianki! Inie pisz, ze
jestes stara, choc wiem, za kazda kobieta zawsze tak o sobie.... Ja tez. I
te dwudziestolatki tez...
:-)))))
satia

100. Data: 2001-12-28 08:17:03

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Bójko <b...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a0bb77$5v8$...@f...man.torun.pl...

i kotka, co ma problem z oczkami, dobrze mowie? Pisales na zwierzakach.
POzdrawiam rodzine i kocie.
satia

Święta - Nieświeta
Witam
niespodziewany piękny prezent pod choinkę :-))))
moje najlepsze swięta
witam rowniez i przy okazji zyczenia skladam