Przejedzeni?

11. Data: 2014-03-01 22:27:32

Temat: Re: Przejedzeni?
Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-27 23:43, Ikselka pisze:

> Miszczu, dawno mnie nikt tak trafnie nie zdiagnozował! - dawaj jeszcze!

> Psyche Ci się obsunęła do poziomu ...y.

Walisz lalka tematami ze swej kuchni, nijakiego związku z tematyką grupy
nie mającymi. Po ripoście wnoszę że dupy twej pancernej żadna ironia nie
ugryzie ;)

Dębska

12. Data: 2014-03-01 23:18:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 01 Mar 2014 22:27:32 +0100, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> Walisz lalka tematami ze swej kuchni,

Ze swego ŻYCIA, w którym znajduję sporo radości - choćby możliwości
konsumując to, co lubię, z tymi, których lubię/kocham i dzielac się
wrażeniami z tymi, co mają chyba(?) podobnie 3-)

Bo jak Ty, kochaś, "walisz" o piwie czy innej dupie marynie to z czego
"walisz"?

> nijakiego związku z tematyką grupy
> nie mającymi.

Jaka jest "tematyka tej grupy"?

> Po ripoście wnoszę że dupy twej pancernej żadna ironia nie
> ugryzie ;)

No, zęby sobie połamie. Chyba że jest inteligentna, to mnie zajdzie od
innej strony :->

13. Data: 2014-03-03 09:32:51

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 27 lutego 2014 19:44:58 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> Ja tak - faworkowo. Od wczoraj wieczór kontynuuję, jeszcze mam jedną górę
>
> do zjedzenia 3-)))
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

nie jem takich rzeczy w ogole. olewam "tlusty..." i inne takie czwartki. moze w
poscie cos tlustego... jakas golonka. ale nigdy nie jem niczego slodkiego. a jesli,
no ostatecznie juz - to tiremisu. zadnych faforkow paczkow, i takich tam na tluszczu
smarzonych. bo doopa rosnie, i jest jak szafa gdanska.

14. Data: 2014-03-03 11:25:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Mar 2014 00:32:51 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
no ostatecznie juz - to tiremisu. zadnych faforkow paczkow, i takich tam na tluszczu
smarzonych. bo doopa rosnie, i jest jak szafa gdanska.

Spojrzałam w lustro - nic z tych rzeczy, niczego sobie 3-)

15. Data: 2014-03-03 11:46:57

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 11:25:32 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> --
>
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

najwazniejsze sa: wdziek, bezpretensjonalnosc i dobre samopoczucie

16. Data: 2014-03-03 12:05:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Mar 2014 02:46:57 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
smarzonych. bo doopa rosnie, i jest jak szafa gdanska.

> najwazniejsze sa: wdziek, bezpretensjonalnosc i dobre samopoczucie

Byle zgodne z realiami 3-)

Życie w ciągłym odmawianiu sobie ulubionych rzeczy to co to za życie.
Wszystko da się pogodzić, ja np dziś już jestem po godzinie aerobiku,
wieczorem znowu sobie pomacham z godzinę. Jutro na Ostatki zjem ze smakiem
moje następne faworki (mogę je bez końca...), a potem już post, więc figura
znów zyska :-)

Nowy blog o psychologi
42-latka z Nowej Dęby oskarżona o zabójstwo synka. Udusiła go, bo zbyt dużo kosztował?
Klasyk
Kielecczyzna -region młodych samobójców
Islam sojusznikiem katolicy powinni brać przykład z gorącej wiary kolegów po fachu.