Przelicznik Anchor

1. Data: 2001-11-24 17:03:50

Temat: Przelicznik Anchor
Od: "Ajka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Mam nastepne pytanie, ale juz nie tak latwe :-)))
Mama zaczela haftowac "Anchor Tapisserie Wool" i spodobalo jej sie, bo
szybko idzie :-)
Mamy ladne wzory, ale na muline. Znalazlam przelicznik z DMC na Anchor, ale
potrzebuje
z wloczki Anchor na muline (DMC lub Anchor).
Chyba, ze ma ktos wzor z ptakami wlasnie z "Tapisserie Wool"

Pozdrowienia
Ajka

1. Data: 2001-11-24 20:13:16

Temat: Re: Przelicznik Anchor
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na oficjalnej stronie DMC jest przelicznik, ale tylko na Anchor i raczej mi
to wyglada na muline.

http://www.dmc-cw.com/FINAL/US/FLASH/T2/R3/INDEX.HTM
http://www.dmc-usa.com/tool/anchor1.html
http://www.dmc-usa.com/tool/anchormarlitt.html

Nie wiem, czy paleta barw wloczki Anchor jest taka jak muliny, ale moze
akurat.
Mam w plikach kilka roznych przelicznikow ( jeden nawet z kolorami ), to
moge Ci wyslac na priv'a, ale nie wiem, czy to Ci cos pomoze.

Kayra

1. Data: 2001-11-25 06:52:06

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam w plikach kilka roznych przelicznikow ( jeden nawet z kolorami ), to
> moge Ci wyslac na priv'a, ale nie wiem, czy to Ci cos pomoze.

Za ten
--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650 przelicznik z kolorami to bym baaaaardzo byla

1. Data: 2001-11-26 22:11:40

Od: "Ajka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> --
> grazyna
> nr Gadu-Gadu 1107650 przelicznik z kolorami to bym baaaaardzo byla

Jakiś przelicznik mam, ktos podawal na grupie ale jeszcze jeden nie
zaszkodzi.
Dzieki
Pozdrowienia
Ajka

1. Data: 2001-11-27 09:25:58

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

serdecznie prosze o przelicznik z Ariadny na DMC lub anchor. na stronie
haftow polskich sa darmowe wydruki, ale kolory obok sa w ariadnie, a ja tej
firmy nie uzywam. jesli ktos ma, to bardzo, bardzo prosze.....

maja

1. Data: 2001-11-27 14:46:27

Od: "filut" <f...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!!!

Jaka to stronka?
pozdrawiam
Elutka
Użytkownik maja <m...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tvmat$2n2$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-11-27 18:26:42

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.haftypolskie.com.pl

1. Data: 2001-11-28 09:10:26

Od: "Ajka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Niestety wszystkie te przeliczniki to mulina. Ja niestety nie moge chodzic
po stronach i szukac bo jestem biedny modemowiec :-(((
Ale moze udalo by sie zrobic cos programem Easy Cross (tam jest Anchor
Tapisserie Wool) niestety mam wersje demo. Moze ktos ma jakiegos kraka?
Prooosze :-))
Pozdrowienia
Ajka
------------------------

PS Jak sie zmobilizuje i przepisze wkoncu przelicznik muliny do Accessa, to
jak ktos bedzie chcial to podesle.

1. Data: 2001-11-28 16:26:53

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> ------------------------
> PS Jak sie zmobilizuje i przepisze wkoncu przelicznik muliny do Accessa,

Tu znalazlam przelicznik wool Anchor - floss DMC, jesli o to chodzilo, to
wejdz
http://needlepoint.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?
site=http%3A%2F%2Fwww.st
itchingsupplies.com%2Fpage14table.htm
Moze dziwnie wyglada, ale dziala:))
Pozdr.
Elzbieta

1. Data: 2001-11-28 19:45:10

Od: "Ajka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tu znalazlam przelicznik wool Anchor - floss DMC, jesli o to chodzilo, to
> [...]
Znalazlam, na pewno sie przyda ale jeszcze nie o to mi chodziło :-))) .
Naprawde wielkie dzieki.
Chodzi mi o przelicznik z wloczki na muline (ale taki jak wyzej tez sie
przyda)
Bede musiala chyba znalesc kogos z stalym dostepem do Internetu aby Was tak
niewykorzystywac :-))) i sama poszukac.
Chyba sie nie odwdziecze :-(((
Pozdrowienia
Ajka