Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.

From: xantiros <x...@y...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia,pl.soc.prawo
Subject: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
Date: Tue, 28 May 2013 11:04:38 +0200
<s...@p...org> <knv4ag$npr$1@node1.news.atman.pl>
<s...@p...org> <knvdqd$v9c$1@node2.news.atman.pl>
<s...@p...org> <knvglg$2j1$1@node2.news.atman.pl>
<knvk66$9c1$1@node1.news.atman.pl> <knvnk0$abe$1@node2.news.atman.pl>
<s...@p...org> <knvp9p$c18$1@node2.news.atman.pl>
<s...@p...org> <knvqpo$di3$1@node2.news.atman.pl>
<knvtgc$g5b$1@node2.news.atman.pl> <ko0igg$63i$1@node2.news.atman.pl>
<ko1i04$4eu$1@node2.news.atman.pl>

W dniu 28.05.2013 08:14, RadoslawF pisze:

> Tak.
> Powiem więcej, ja pisze o tej biedniejszej części wschodniej.

tak, zapewne

> Mylisz się, zarobiłem na to przez prawie trzydzieści lat
> aktywności zawodowej. Oczywiście zarabiałem troszkę więcej
> niż tysiąc osiemset na miesiąc.

Możesz napisać co chcesz, a czy to jest prawda to inna bajka.

> Biorąc pod uwagę brednie i kłamstwa jakie wypisałeś na temat
> świadczeń z mopsu i podobnych to powinieneś przeprosić
> wszystkich za wprowadzanie w błąd i milczeć a nie udawać
> że masz szklana kulę i wiesz jak dorobiłem się mieszkania
> czy samochodu.

żyjesz z mopsu ze wiesz dokładnie co i jak ?
Ja widziałem decyzje i wszelkiej maści pisma o przyznaniu jakiś tam
świadczeń tej pani - i gówno szczerze mnie to obchodzi czy wierzysz czy
nie, to jest twój problem.

> Nie każdy w sieci jest takim biednym i
> zakompleksionym dzieciakiem jak ty.

taki tekst jest najczęściej pisany przez tych co gówno w zyciu osiągneli
i chcą się dowartościować.