Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.

Data: 2013-05-29 07:39:51
Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
Od: LeoTar <z...@g...pl>

W dniu 2013-05-26 18:21, Chiron pisze:
> Użytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisał w
> wiadomości
> news:f7810f45-5888-4ae2-9f72-a6eb94b891ce@l3g2000vbl
.googlegroups.com...
> On May 26, 9:16 am, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
>>> A_sk d_bierze_si _przemoc_psychiczna?

>> A z hormonów żeńskich?

> Bardzo ryzykowna teza.

Z wychowywania dziewcząt przez matki do panowania nad mężczyzną.

> To łatwo by było wykazać jakimiś badaniami.
> Podejrzewam, że nie ma takich. Natomiast jestem przekonany, że to są
> nasze wzorce z dzieciństwa.

Bingo !

> I raczej trudno mi powiedzieć, czy częściej
> maniipulują mężczyźni, stosując przemoc psychiczną- czy kobiety.

Manipulacja jest przemocą gdyż jej celem jest zawładnięcie drugą osobą w
taki sposób aby manipulowany nie zdawał sobie z tego sprawy. Celem
manipulacji jest więc dominacja, panowanie nad zmanipulowanym
osobnikiem. I zdecydowanie częściej manipulują kobiety wykorzystując w
tym celu seks.

> Bo
> przecież raczej nie istnieje czysta przemoc fizyczna czy psychiczna. One
> są razem. A skoro tak- to zrozumiałe, że skoro mężczyźni są silniejsi
> fizycznie- to przemocą, która u nich jest bardziej dostrzegalna- jest
> przemoc fizyczna. A kobiety- oczywiście będąc słabsze- bardziej skupiają
> się na przemocy psychicznej. Podkreślam: osoba o prawidłowych wzorcach
> nie będzie się do czegoś takiego uciekać.

A gdzie Ty masz prawidłowe wzorce w naszej cywilizacji ? Wszelka
działalność tak jednostek jak i społeczeństw jest nastawiona na
zdominowanie kogoś lub całej grupy społecznej poczynając od układów w
rodzinie a na działalności artystów kończąc.

> To nie przeczy temu, co napisałem. Żadna kobieta o prawidłowych
> wzorcach- mająca wspierających rodziców, nie będzie nikim chcieć
> manipulować. A towarzystwo dobierze sobie po swojemu. Nawet, jak
> znajdzie sie wśród takich kobiet, o jakich piszesz- będzie tam wyobcowana.

Pisałem kiedyś o pramatce Adamie i Ewie. Juz Ewa, kimkolwiek była,
wykorzystywała seks do tego by uczynic sobie Adama uzytecznym dla niej i
jej (!) dziecka. Manipulowała wię seksem w taki sposób by Adam byl jej
posłuszny gdyz sama nie była w stanie zabezpieczyć siebie i potomka. Ale
seks uprawiany w celach merkantylnych stał się prostytucją rodzinną, z
której uprawiania Ewa nie miała zadnej przyjemności a jeno przykry
obowiązek. I tak zjawisko prostytucji małżeńskie stało się przez wieki
tradycja kobiet. Dzisiaj mówią, że tak robiły ich wszystkie
poprzedniczki więc i one tak funkcjonują. Prostytucja małżeńska kobiet
to jest TRADYCJA, spadek po nieświadomości Ewy i Adama. Dlatego nazywana
jest też najstarszym zawodem świata.

> Owszem, są takie. Jednak to jest czysta patologia. Przedstawianie tego-
> tak, jak to robisz- czyli: coś zupełnie naturalnego, wynikającego z
> samej natury kobiety- jest grubym nadużyciem.

Tak postępują WSZYSTKIE kobiety i w ich przekonaniu nie jest to
patologia lecz sposób na życie. Patologia jest więc w naszej cywilizacji
NORMĄ i należy to zmienić gdyż inaczej mężczyźni manipulowani przez
kobiety, które chcą mięc coraz więcej i więcej dóbr materialnych by
zagłuszyć wstręt do seksu (prostytucja), więc ci mężczyźni
wykorzystywani przez kobiety zniszczą tą cywilizację dążąc do posiadania
władzy, która daje pieniądze na zaspokojenie nienasyconych kobiet.

> Naprawdę nie spotkałeś normalnych kobiet- czułych matek i żon
> troszczących sie o rodzinę? Przecież opisujesz zachowania toksyczne-
> mające swoje podstawy w toksycznej rodzinie, z której one sie wywodzą.
> Tyle, że piszesz WYŁACZNIE o takich kobietach- a to - jak napisałem-
> grube nadużycie.

WSZYSTKIE rodziny są toksyczne, nawet te wyglądające na zewnatrz na
udane, gdyż zbudowane są na przekonaniu, że kobieta jest centralną
postacią rodziny, która daje (stwarza nowe) życie i je zabezpiecza, i że
mężczyzna musi byc jej podporządkowany dla zrealizowania tego celu,
czyli zabezpieczenia potomstwa. Przez tysiąclecia mężczyzna udowodnił,
że nie trzeba go poganiać by zabezpieczał potomstwo, że jest na tyle
odpowiedzialny, że w tej materii może się równac kobiecie. Ale kobieta,
która raz dorwała sie do niczym nieskrępowanej władzy dzięki uprawianiu
prostytucji, nie chce z tej władzy zrezygnować na rzecz WSPÓŁDZIELENIA i
WSPÓŁDZIAŁANIA z mężczyzną. I mimo iż nie zawsze zapewnia to jej wygodne
życie to jednak zdobywszy raz władzę absolutnąnie chce z niej
zrezygnować bo czuje się GORSZA od swojej matki. A władza zaspokaja tę
niedogodność (poczucie niższości w stosunkudo matki). Trwa więc
prostyucja kobiet i ma sie całkiem nieźle, gdyż jej konsekwencje
dźwigają na swych barkach nężczyźni.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services