Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.

11. Data: 2013-05-23 23:34:37

Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 May 2013 13:12:47 -0500, witek napisał(a):

> Zaproszę ci pod byle pretekstem do mnie do domu.
> Wypijemy po herbatce i tuż po twoim wyjściu zadzwonię na policję i
> powiem, że mnie probowałeś zgwałcic.
> Bo chce ci zrobić na złość.
>
> Broń się!

Póki co dopiero badania DNA uniemożliwiły już wrabianie mężczyzn w
ojcostwo. A sposób na uniknięcie wrobienia w gwałt jest tani i prosty - NIE
CHODZIĆ DO NIEZNAJOMEGO NA HERBATKĘ 333-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

12. Data: 2013-05-23 23:40:24

Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Póki co dopiero badania DNA uniemożliwiły już wrabianie mężczyzn w
> ojcostwo. A sposób na uniknięcie wrobienia w gwałt jest tani i prosty - NIE
> CHODZIĆ DO NIEZNAJOMEGO NA HERBATKĘ 333-)

a do znajomego moge ?

13. Data: 2013-05-24 00:15:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 May 2013 16:40:24 -0500, witek napisał(a):

> a do znajomego moge ?

Przecież w końcu sam sobie dobierasz znajomych, czyż nie?
3333-)

14. Data: 2013-05-24 00:57:07

Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Przecież w końcu sam sobie dobierasz znajomych, czyż nie?
> 3333-)

co nie oznacza, ze na znajomym nie mozna sie przejechac. i zwykle
wlasnie tak sie dzieje

15. Data: 2013-05-24 05:59:46

Od: zgred <z...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-23 23:34, Ikselka pisze:

> Póki co dopiero badania DNA uniemożliwiły już wrabianie mężczyzn w
> ojcostwo. A sposób na uniknięcie wrobienia w gwałt jest tani i prosty - NIE
> CHODZIĆ DO NIEZNAJOMEGO NA HERBATKĘ 333-)

No paczpani... a ja miałem wrażenie, że cała dyskusja jest o tym, że
pani (nie Pani) aż do końca jak najbardziej chce, ale potem wymyśla "nie
spełnił oczekiwań, to mu wykręcę gwałt"

Tak było z Assagnem, o ile pamiętam.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

16. Data: 2013-05-24 06:02:37

Od: zgred <z...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-23 23:15, witek pisze:

> Dobre pytanie.
>
> Ciekawe czy facet moze byc zgwalcony wg ustawy i to jeszcze przez faceta.

Spytaj coponiektórych pensjonariuszy zakładów karnych :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

17. Data: 2013-05-24 08:47:14

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zgred" <z...@e...com> napisał w wiadomości

> No paczpani... a ja miałem wrażenie, że cała dyskusja jest o tym, że pani
> (nie Pani) aż do końca jak najbardziej chce, ale potem wymyśla "nie
> spełnił oczekiwań, to mu wykręcę gwałt"
>
> Tak było z Assagnem, o ile pamiętam.

Tyle, że w Szwecji można iść siedzieć za usiłowanie gwałtu np za natarczywe
przyglądanie się dziewczynie w knajpie, posyłanie jej uśmiechów- etc. I nie
jest to żart- bardziej jeszcze ponurą propozycję szykuje nasz rodzimy
Ziobro- ostatnio słyszałem jak się domagał, by gwałt nie musiał być
koniecznie z oskarżenia pokrzywdzonej, a wystarczy, że w ogóle jest
podejrzenie, że był- żeby wszcząć śledztwo. Brrrr!

serdecznie pozdrawiam

Chiron

18. Data: 2013-05-24 08:48:46

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Spytaj coponiektórych pensjonariuszy zakładów karnych :)

Tyle, że pytanie było "według ustawy". Ta zdaje się nie uwzględnia
zgwałcenia mężczyzny. Zauważ, że np kobieta może też zgwałcić faceta- czego
chyba żadna ustawa nie zakłada

serdecznie pozdrawiam

Chiron

19. Data: 2013-05-24 08:51:26

Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-24 08:48, Chiron pisze:
> [...]
>>

> Tyle, że pytanie było "według ustawy". Ta zdaje się nie uwzględnia
> zgwałcenia mężczyzny. Zauważ, że np kobieta może też zgwałcić faceta-

Przepis jest ten sam dla obu płci - 197kk.

--
Liwiusz

20. Data: 2013-05-24 09:04:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 May 2013 08:48:46 +0200, Chiron napisał(a):

> Zauważ, że np kobieta może też zgwałcić faceta- czego
> chyba żadna ustawa nie zakłada

Tia, wkładem do długopisu.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Gdzie był wówczas Bóg?
Pierwsza krucjata
DUKAJA polecam!
Byle wszystkim do śmiechu :-/
No i jeden facet poszedl w slady Anieliny J...